تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۰:۳۵
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۷۲۹۷۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

۱۰ سرمایه پذیر برگزیده «معدنکاری دیجیتال»

‌می‌متالز - اسامی ۱۰ طرح برگزیده شرکت‌کننده در همایش معدنکاری دیجیتال، ۱۵ شهریور اعلام می‌شود.

به گزارش می‌متالز، غلامحسین محمدی، رئیس خانه خلاق و نوآوری «دنیای‌اقتصاد» اعلام کرد: در پی انتشار فراخوان جذب ایده و استارت‌آپ در حوزه معدنکاری دیجیتال، بیش از ۱۰۰ طرح برای دبیرخانه همایش ارسال شد. وی افزود: پس از ارزیابی طرح ها، ۳۰ شرکت استارت‌آپی و دانش بنیان به مرحله ارزیابی و برای شرکت در جلسه داوری به دور انتخابی راه یافتند. محمدی تشریح کرد: داوری این گروه‌ها ۱۵ شهریورماه در رویداد اکووست (پیش رویداد نوآوری و فناوری همایش معدنکاری دیجیتال ۲۰۲۲) انجام خواهد شد که در این مراسم ۳۰ کسب و کار نوآور و دانش بنیان در معدنکاری دیجیتال معرفی می‌شود.

وی افزود: تیم‌هایی که به این دوره راه یافته اند از بسته حمایتی شرکت‌های دانش بنیان توسط همکاران همایش بهره مند می‌شوند که شامل فضای کار اشتراکی، تسهیلات، آزمایشگاه و... می‌شود.

رئیس خانه خلاق و نوآوری «دنیای‌اقتصاد» در پایان گفت: در انتهای این برنامه پس از داوری و ارزیابی طرح ها، اسامی ۱۰ طرح برگزیده جهت شرکت در همایش معدنکاری دیجیتال ۲۰۲۲ در تاریخ ۲۲ شهریور اعلام خواهد شد. در فرآیند ارزیابی و حمایت از این شرکت‌ها، علاوه بر خانه خلاق و نوآوری «دنیای‌اقتصاد» مجموعه‌های ۱۰۰ استارت‌آپ، سلیم، یونیدرو و ایمیدرو همکاری کرده اند. گفتنی است هوش مصنوعی، اندازه گیری و تست، یکپارچه سازی فرآیندها، زیرساخت‌های معدن کاری دیجیتال، تحول دیجیتال در نظارت بر ایمنی معدن، اینترنت اشیا در فرآیند‌های نمونه برداری و تحول دیجیتال در تعمیر و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات محور اصلی این ایده‌ها بوده است.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده