تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۲۷۳۴۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

طراحی معادن روباز با نرم‌افزار دیتاماین

‌می‌متالز - انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی اراک، دوره آموزش «طراحی معادن روباز با آموزش کاربردی نرم‌افزار دیتاماین استودیو (Datamine studio ۳)» را برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز، این دوره طی ۲۴ ساعت با تدریس نیما کریم ـ دانشجوی دکتری معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدرس سازمان نظام مهندسی معدن، در روز‌های شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برپا می‌شود و شروع آن از ۹ مهرماه خواهد بود.

ملاحظات فنی و مهندسی در طراحی معادن روباز، اصول طراحی و فاز‌های راه‌اندازی معادن روباز، مفاهیم منابع و ذخایر معدنی، مفاهیم پروتوتایپ، مدل وایرفریم و مدل بلوکی، آپدیت مدل بلوکی بر اساس نقشه توپوگرافی، تهیه مدل بلوکی باطله (WBM)، مفاهیم SOLID و SURFACE، محاسبه نسبت‌های باطله‌برداری، محاسبه شیب پایدار، مفاهیم عیار و عیارحد در کانسار‌های فلزی، طراحی محدوده نهایی پیت معادن روباز و محاسبات مربوطه، محاسبه عیار و تناژ ذخیره قابل استخراج، مفاهیم اختلاط، بازیابی استخراج و فرآوری، محاسبه احجام توپوگرافی و دپو‌های مواد معدنی و دامپ‌های باطله و بررسی فنی طرح‌های واقعی معادن مس، آهن و طلا، سرفصل‌های این دوره است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @zoheirs پیام دهند یا با شماره ۰۹۰۲۱۱۶۹۹۹۱ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده