تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۰۴
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۷۳۷۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فولاد خراسان عنوان کرد؛

ایجاد بستر‌های ارزش افزوده با بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه کارکنان

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد خراسان گفت: بهره‌گیری از پیشنهاد‌ها و ایده‌های خلاقانه کارکنان در طرح و ارائه راه حل برای مسائل سازمان، یکی از بهترین بستر‌های ایجاد ارزش افزوده، مبتنی بر مشارکت جمعی و نظام‌مند کارکنان است و مدیران ارشد مجموعه همواره باید به ارتقای این گونه مدل‌های مشارکتی اهتمام داشته باشند.

به گزارش می‌متالز، در مراسم که روز شنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار شد، از ۱۰ پیشنهاد برتر و یک پیشنهاد ممتاز کارکنان شرکت مجتمع فولاد خراسان طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت مجتمع فولاد خراسان تجلیل به عمل آمد.

کسری غفوری با ابراز خرسندی از مشارکت ارزشمند کارکنان در قالب نظام پیشنهاد‌ها و سایر نظام‌های مدیریتی در ارتقای بهره‌وری مجتمع، بیان کرد: ارائه ایده‌های همکاران برای پیشرفت و بهینه کردن فعالیت‌های سازمان، حاکی از علاقه و تعهد همکاران به پیشرفت مستمر شرکت است.

وی ضمن تاکید بر ارج نهادن به مشارکت جمعی و ارائه ایده‌های همکاران با هدف رشد خلاقیت سازمانی، افزود: خوشبختانه کمیت و کیفیت پیشنهادها، نشان‌دهنده سطح بالای تعلق خاطر سازمانی و تخصص و کارآمدی منابع انسانی شرکت است و انتظار می‌رود در هر دوره شاهد ارتقای کیفی، افزایش ضریب نفوذ و تاثیر پیشنهاد‌های برتر در بخش‌های مختلف زنجیره ارزش باشیم.

حمیدرضا شفیعیان، معاون برنامه‌ریزی و فناوری شرکت در این آیین تجلیل، با بیان اینکه سرانه پیشنهاد‌ها با رقم ۱.۸۶ پیشنهاد به ازای هر یک از کارکنان، نشان‌دهنده مشارکت بالای همکاران در بهپویی و تلاش همگانی برای بهبود مستمر سیستم است، مطرح کرد: در مجموع ۱۲ طرح به مرحله نهایی داوری رسید و شورای عالی نظام بهپویی از میان این طرح‌ها، یک طرح ممتاز و ۱۰ پیشنهاد برتر را برگزید و معرفی کرد.

وی، حذف مکاتبات فیزیکی و امکان ارائه آنلاین پیشنهاد‌های کارکنان را از ویژگی این دوره دانست.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده