تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۲۷۳۹۷۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
دستور استاندار مرکزی:

برنامه زمانبندی اتمام پروژه آندسازی اعلام شود

‌می‌متالز - استاندار مرکزی گفت: برنامه زمانبندی اتمام پروژه آندسازی هرچه سریع‌تر به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه شود.

به گزارش می‌متالز، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز در نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی در اراک اظهار کرد: شرکت ایرالکو باید برنامه زمانبندی اتمام پروژه آندسازی را هرچه سریع‌تر به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه کنند.

وی تصریح کرد: اتمام هرچه سریع‌تر پروژه آندسازی باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد و لازم است یک برنامه زمان‌بندی شده مشخص برای اتمام آن تعریف شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مردم و دولت بحث آلودگی هواست، ادامه داد: بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوا با توجه به گذشت سالیان دراز از تصویب آن یکی از خواسته‌هاو مطالبات جدی استان برای اجرای برنامه‌های مدنظر این طرح است که سفر دولت به استان فرصت مناسبی بود که این خواسته مطرح و عنوان شود.

مخلص‌الائمه گفت: مسائل مربوط به محیط زیست و آلودگی هوا همواره از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت استان در جلسات بوده و با جدیت دنبال خواهد شد.

وی خواهان ارائه نتایج مطالعات تهیه شده از سوی مشاور به مردم شد و بیان کرد: این گزارش باید به عنوان اسناد پشتیبان اقدامات انجام شده منتشر شود و گزارش نهایی بازنگری این طرح نیز به عنوان پیش نویس تا ماه آینده در اختیار مردم قرار گیرد.

مخلص الائمه در خصوص فیلتراسیون نیروگاه بیان کرد: در این زمینه هنوز به اجماع و نتیجه قطعی نرسیده‌ایم، اما تلاش بر این است که اگر تصمیم بر استفاده از مازوت باشد، مازوتی مصرف شود که میزان مصرف سولفور آن کم باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده