تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۹
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۲۷۳۹۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در راستای حمایت از تولید؛

شهرداری اراک ۱۳ دستگاه ماشین آلات عمرانی را از هپکو خریداری می‌کند

شهرداری اراک ۱۳ دستگاه ماشین آلات عمرانی را از هپکو خریداری می‌کند
‌می‌متالز - قرار داد خرید ۱۳ دستگاه از انواع ماشین آلات عمرانی از شرکت هپکو در راستای حمایت از صنعت شهر اراک و رونق کسب و کار این مجموعه، منعقد شد.

به گزارش می‌متالز، جلسه‌ای با حضور شهردار اراک و مدیر عامل شرکت هپکو و مدیران دو مجموعه، با هدف نوسازی ماشین آلات و تجهیزات عمرانی شهرداری برگزار شد.

در این جلسه پیرامون نحوه خرید ۱۳ دستگاه از انواع ماشین آلات عمرانی از شرکت هپکو در راستای حمایت از صنعت شهر اراک و رونق کسب و کار این مجموعه، تصمیم گیری شد و مقرر گردید قرارداد مربوطه منعقد و در اسرع وقت این مهم عملیاتی شود.

کریمی شهردار اراک خردادماه امسال در جریان بازدید از شرکت هپکو و نشست با مدیران این شرکت، با اشاره به اینکه این بازدید آغاز روند همکاری و هم افزایی بیشتر خواهد شد، گفت: مجموعه پرتوان و امیدوار هپکو سختی‌هایی که در حوزه‌های مختلف پیش رو داشته، علی الظاهر پشت سرگذاشته و مسیر جدیدی را در دوران مدیریت جدید و با برنامه ریزی‌های نوین، رقم خواهد زد.

وی افزود: شرکت هپکو سال‌های زیادی در برابر تمامی سختی‌ها و مشکلات مقاومت کرد تا باری دیگر با یک چشم اندازی نوین در مسیر تولید قرار گیرد و بارقه شادی و امید شکل گرفته و این مجموعه به سال‌های طلایی خود همچون سال ۸۶ که بالغ بر ۲۷۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی تولید کرد، بازگردد و حتی این رکورد را نیز پشت سر بگذارد و این مهم با همت و تلاش میسر خواهد بود.

شهردار اراک تاکید کرد: با افزایش روحیه کمک، همکاری و هم افزایی در مجموعه دولت، سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌ها و تمام مشتریانی که از تولیدات شرکت هپکو استفاده می‌کنند، این شرکت قطعا به دوران طلایی خود بازخواهد گشت و اشتغال، تولید و خودکفایی رونق پیدا خواهد کرد و این موضوع باعث امنیت اجتماعی، ذهنی و روانی کارکنان هپکو خواهد شد.

کریمی در ادامه بیان داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حمایت از کالای ملی و تولیدات داخلی، تا جایی که مقدور باشد و منافع مردم تامین شود در همکاری دو جانبه، از محصولات و تولیدات شرکت هپکو برای تجهیزات موتوری شهرداری اراک استفاده خواهد کرد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده