تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۹
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۲۷۳۹۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در راستای حمایت از تولید؛

شهرداری اراک ۱۳ دستگاه ماشین آلات عمرانی را از هپکو خریداری می‌کند

‌می‌متالز - قرار داد خرید ۱۳ دستگاه از انواع ماشین آلات عمرانی از شرکت هپکو در راستای حمایت از صنعت شهر اراک و رونق کسب و کار این مجموعه، منعقد شد.

به گزارش می‌متالز، جلسه‌ای با حضور شهردار اراک و مدیر عامل شرکت هپکو و مدیران دو مجموعه، با هدف نوسازی ماشین آلات و تجهیزات عمرانی شهرداری برگزار شد.

در این جلسه پیرامون نحوه خرید ۱۳ دستگاه از انواع ماشین آلات عمرانی از شرکت هپکو در راستای حمایت از صنعت شهر اراک و رونق کسب و کار این مجموعه، تصمیم گیری شد و مقرر گردید قرارداد مربوطه منعقد و در اسرع وقت این مهم عملیاتی شود.

کریمی شهردار اراک خردادماه امسال در جریان بازدید از شرکت هپکو و نشست با مدیران این شرکت، با اشاره به اینکه این بازدید آغاز روند همکاری و هم افزایی بیشتر خواهد شد، گفت: مجموعه پرتوان و امیدوار هپکو سختی‌هایی که در حوزه‌های مختلف پیش رو داشته، علی الظاهر پشت سرگذاشته و مسیر جدیدی را در دوران مدیریت جدید و با برنامه ریزی‌های نوین، رقم خواهد زد.

وی افزود: شرکت هپکو سال‌های زیادی در برابر تمامی سختی‌ها و مشکلات مقاومت کرد تا باری دیگر با یک چشم اندازی نوین در مسیر تولید قرار گیرد و بارقه شادی و امید شکل گرفته و این مجموعه به سال‌های طلایی خود همچون سال ۸۶ که بالغ بر ۲۷۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی تولید کرد، بازگردد و حتی این رکورد را نیز پشت سر بگذارد و این مهم با همت و تلاش میسر خواهد بود.

شهردار اراک تاکید کرد: با افزایش روحیه کمک، همکاری و هم افزایی در مجموعه دولت، سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌ها و تمام مشتریانی که از تولیدات شرکت هپکو استفاده می‌کنند، این شرکت قطعا به دوران طلایی خود بازخواهد گشت و اشتغال، تولید و خودکفایی رونق پیدا خواهد کرد و این موضوع باعث امنیت اجتماعی، ذهنی و روانی کارکنان هپکو خواهد شد.

کریمی در ادامه بیان داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حمایت از کالای ملی و تولیدات داخلی، تا جایی که مقدور باشد و منافع مردم تامین شود در همکاری دو جانبه، از محصولات و تولیدات شرکت هپکو برای تجهیزات موتوری شهرداری اراک استفاده خواهد کرد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده