تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۴۶
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۲۷۵۳۸۸
سرویس خبر : صنایع کوچک
معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد:

برگزاری مجامع بودجه ۳۱ شرکت شهرک‌های صنعتی استانی در موعد مقرر قانونی

برگزاری مجامع بودجه ۳۱ شرکت شهرک‌های صنعتی استانی در موعد مقرر قانونی
‌می‌متالز - معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از برگزاری مجامع بودجه ۳۱ شرکت شهرک‌های صنعتی استانی در موعد مقرر قانونی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رضا غلامی اوریمی افزود: جلسات مجامع بودجه ۳۱ شرکت شهرک‌های صنعتی استانی از روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه آغاز و روز دوشنبه چهارم مهرماه به پایان رسید که طی آن مجمع بودجه شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به عنوان آخرین جلسه برگزار شد.

وی در ادامه، تصریح کرد: مجامع بودجه ۳۱ شرکت شهرک‌های استانی طبق برنامه زمانبندی ابلاغی به اتمام رسید و بودجه و شاخص‌های اصلاحی سال ۱۴۰۱ و پیشنهادی سال ۱۴۰۲ مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اضافه کرد: همچنین مقرر شد که این بودجه و شاخص‌ها پس از تصویب سازمان برنامه و بودجه کشور به ۳۱ شرکت شهرک‌های صنعتی استانی ابلاغ شود.

غلامی، خاطرنشان کرد: آیین نامه‌ها، بخشنامه‌ها و مصوبات هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و تصمیمات اتخاذ شده در سفر‌های استانی در تدوین برنامه‌ها و بودجه مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های کمی برنامه‌ها در حکم برنامه‌های سالانه شرکت‌های استانی و سازمان هستند و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند، اظهار کرد: در این راستا شاخص‌های کمی قابل وصول با استفاده از تمامی ظرفیت کارشناسی و تجارب سال‌های گذشته با توجه به راهبرد‌ها و ماموریت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با هماهنگی کامل حوزه‌های تخصصی تعیین شده است.

معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تصریح کرد: به محدودیت‌ها و مقررات قانونی، مفاد بودجه، آیین نامه‌ها و ضوابط ناظر بر تهیه و تنظیم بودجه به عنوان سند بالادستی در تنظیم بودجه اصلاحی و پیشنهادی نیز توجه کافی شده است.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک و ۳۳۸ ناحیه صنعتی و ۵ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره برداری، ۸۴ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۹۹ هزار و ۱۴۳ قرارداد منعقده و بهره برداری از ۴۹ هزار و ۵۲۹ واحد صنعتی و سه هزار و ۲۴۵ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۸۷ هزار و ۷۵ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت