تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۲۳
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۷۵۷۵۶
سرویس خبر : صنایع کوچک

حل مشکلات زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان آرزوی فعالان حوزه صنعت شده است

‌می‌متالز - همدان - زارعی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی همدان گفت: حل مشکلات زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان از سال‌ها پیش تاکنون به آرزوی فعالان حوزه صنعت تبدیل شده است.

به گزارش می‌متالز، علیرضا زارعی عنوان کرد: حل مشکلات زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی از سال‌ها پیش به آرزوی فعالان حوزه صنعت تبدیل شده است.

زارعی با انتقاد از مانع تراشی برای سرمایه گذاران پروژه‌های صنعتی گفت: دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و بعد از صدور مجوز خود را شریک طرح‌ها بدانند.

وی بابیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای پروژه‌های اولویت دار صنعتی فراهم شده و اقدامات لازم در این خصوص در اسرع وقت انجام شود با انتقاد از مانع تراشی برای سرمایه گذاران اظهار کرد: دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و بعد از صدور مجوز خود را شریک طرح‌ها بدانند.

زارعی با انتقاد از برخی موانع و مشکلات که به دلیل سوء مدیریت گریبانگیر واحد‌های صنعتی می‌شود، گفت: در شرایطی که تحریم مشکلات عدیده‌ای را به صنایع کشور تحمیل کرده، انتظار می‌رود دولت یار و همراه فعالان بخش خصوصی باشد.

وی در ادامه افزود: صنعت‌مردان امیدوارند با ورود جدی مسوولان امر بخشی از دغدغه‌ها و چالش‌های دیرین آن‌ها برطرف و فرصت دوباره برای تولید و ایجاد اشتغال مطلوب‌تر در صنعت استان فراهم شود.

منبع: خبرگزاری بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده