تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۵
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۲۷۴۰۱۵
سرویس خبر : صنایع کوچک
در جریان سفر به جنوب شرق استان تهران انجام شد:

بازدید معاون وزیر صمت از یک واحد کارگاهی در شهرک صنعتی خصوصی کاوه

‌می‌متالز - معاون وزیر «صنعت، معدن و تجارت» در جریان سفر به جنوب شرق استان تهران، با حضور در شهرک صنعتی خصوصی کاوه از واحد کارگاهی صدرا آکو، فعال در زمینه تولید دستگاه‌های لیزر پزشکی بازدید کرد و برای تسهیل و رفع برخی از موانع موجود، دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان روز سه شنبه در جریان سفر به جنوب شرق استان تهران، با حضور در شهرک صنعتی خصوصی کاوه از واحد کارگاهی صدرا آکو، فعال در زمینه تولید دستگاه‌های لیزر پزشکی بازدید کرد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان مهمترین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مسایل و مشکلات این واحد کارگاهی قرار گرفت و برای تسهیل و رفع برخی از موانع موجود، دستورات لازم را صادر کرد.

این واحد کارگاهی در زمینی به مساحت ۲۶۰ مترمربع در شهرک صنعتی خصوصی کاوه مستقر است و با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومانی زمینه اشتغال ۲۵ نفر به صورت مستقیم را فراهم آورده است.

گفتنی است که در سه ماهه نخست امسال، ۳۲۸ واحد کارگاهی با اولویت استقرار شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور ساخته و تکمیل شده است. پارسال نیز یک هزار و ۶۱۰ واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور ساخته شده بود که ۲۹۰ واحد از این تعداد واحد‌های کارگاهی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها و یک هزار و ۳۲۰ واحد دیگر توسط بخش خصوصی تکمیل شد.

علی رسولیان همچنین پیش از این بازدید، با حضور در شهرک صنعتی پیشوا، از طرح صنعتی درحال ساخت و ساز "روغن نباتی پارس (قو) " در زمینه تولید روغن نباتی و واحد تولیدی "زیبا چوب برکت" تولید کننده انواع ورق‌های MDF بازدید به عمل آورده بود.

"سعید صادقی" مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی و فعالان بخش خصوصی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در این بازدید همراهی کردند.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک و ۳۳۸ ناحیه صنعتی و ۵ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره برداری، ۸۴ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۹۹ هزار و ۱۴۳ قرارداد منعقده و بهره برداری از ۴۹ هزار و ۵۲۹ واحد صنعتی و سه هزار و ۲۴۵ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۸۷ هزار و ۷۵ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده