تاریخ: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۵۳
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۷۶۴۰۰
سرویس خبر : صنایع کوچک

وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی علی آبادکتول بازدید کرد

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با همراهی استاندار گلستان و جمعی از مسوولان این استان از شهرک صنعتی علی آبادکتول بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، ظهر شنبه به همراهی علی محمد زنگانه، استاندار گلستان و رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهر بازدید کرد.

فاطمی امین با حضور در واحد ریسندگی و شرکت فولاد ضمن دیدار با پرسنل و مدیریت این واحدها، از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های این واحد‌ها آشنا و دستورات لازم برای حل بخشی از مشکلات فراروی این صنایع را صادر کرد.

واحد ریسندگی با حدود دو هزار میلیارد ریال امسال افتتاح شد و برای ۲۳۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

کارخانه ریسندگی و بافندگی هم که در محل شهرک صنعتی علی آباد کتول در استان گلستان قرار دارد، ظرفیت تولید پنج هزار تن نخ صددرصد پنبه‌ای (رینگ و اپن اند) را دارد وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز شنبه از طریق زمینی از مازندران وارد استان گلستان شد.

بازدید از یک صنعتی شهرک صنعتی در سرخنکلاته گرگان، بازدید از واحد تولیدی در شهرک صنعتی علی‌آبادکتول، بازدید از معدن زغالسنگ در رامیان، بازدید از شهرک صنعتی در کلاله، گنبدکاووس، نشست در استانداری گرگان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه فاطمی امین به گلستان است.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده