تاریخ: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۵
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۷۶۵۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پاشائی بهرام:

تعامل با مجلس و وزارت اقتصاد سرلوحه کار دبیر جدید مناطق آزاد باشد

‌می‌متالز - رئیس فراکسیون مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس گفت: به دبیر آینده مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی توصیه می‌کنم که تعامل ویژه‌ای با دولت و مجلس داشته باشد تا مناطق آزاد دچار زیان نشود، زیرا اینکه تصور کند به دور از وزارت امور اقتصادی و دارایی و مجلس می‌تواند یکه تازی کند، اشتباه است.

به گزارش می‌متالز، معصومه پاشائی بهرام درباره وضعیت مناطق آزاد تجاری- صنعتی، گفت: ضمن قدردانی از زحمات آقای محمد در دبیرخانه مناطق آزاد، از صمیم قلب برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت دارم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با تشکر از رئیس جمهور به دلیل توجه ویژه به مناطق آزاد تجاری- صنعتی، افزود: به دبیر آینده مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی توصیه می‌کنم که تعامل ویژه‌ای با دولت و مجلس داشته باشد تا مناطق آزاد دچار زیان نشود، زیرا اینکه تصور کند به دور از وزارت امور اقتصادی و دارایی و مجلس می‌تواند خود یکه تازی کند، اشتباه است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در تعامل با یکدیگر توسعه معنا دارد، تصریح کرد: برای تمام مناطق آزاد روز‌های خوبی در آینده آرزو می‌کنم، از همه مدیران این مناطق نیز می‌خواهم همچنان به فعالیت خود ادامه دهند و با دبیر آینده به منظور توسعه کشور تعامل خوبی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده