تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۲۷۷۰۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واریز سود جاماندگان سهام عدالت به کمک تعاونی‌های استانی

‌می‌متالز - حدود ۲ میلیون نفر از سهامداران عدالت به علل مختلف از جمله نقص اطلاعات، هنوز سود سال ۹۸ و ۹۹ سهام خود را دریافت نکردند.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا پورابراهیمی، اظهار کرد: تعدادی از سهامداران عدالت از برخی اطلاعات اولیه همچون جنس سهام، نوع دریافت سود و قاعده حضور در مجمع بی بهره هستند.

وی گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جاماندگان سود سهام عدالت حتی نمی‌توانند اطلاعات خود را در یک سامانه مشخص وارد کنند تا سود خود را دریافت کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص اینکه این افراد چگونه می‌توانند سود سهام عدالت سال ۹۸ و ۹۹ خود را دریافت کنند؟ بیان کرد: ظرفیت‌هایی که به عنوان تعاونی‌های استانی، شهرستانی و مناطق داریم می‌توانند در عملیات واریز سود به جاماندگان کمک کنند. سهامداران عدالت حداقل یک کارت بانکی بابت یارانه و سایر مسائل خود دارند.

به گزارش بازار، وی پیشنهاد کرد: تعاونی‌ها در استان‌ها به تفکیک یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بین استان‌ها تفکیک شوند و هر استانی مسوولیت شناسایی این افراد را داشته باشد و با اخذ وکالت و توافق، اطلاعات افراد را در سامانه‌ای که سازمان بورس و سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده است، وارد کنند.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده