تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۷۷۵۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

مذاکرات متعدد تیم اقتصادی استان در تهران جهت توسعه و اشتغال پایدار

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه افزود: تشکیل جلسه با معاونان وزیر ورؤسای هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) جهت حل مشکلات، فسفات چرام وتامین معادن شن و ماسه کارخانجات شن و ماسه استان، مصوبات سفر معاون وزیر، همچنین تسریع در پیشرفت فیزیکی طرح بایو اتانول باشت در شهرستان گچساران از دیگر اقداماتی بود که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت به همراه تیم اقتصادی استان در تهران جهت توسعه استان همچنین وضعیت صنایع، معادن وخدمات کسب و کار جلسات متعددی برگزار نمودند.

کریم روزبهان گفت: تیم اقتصادی استان از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و نماینده مردم شریف گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی در راستای سیاست‌های دولت مردمی، با سرمایه گذار پالایشگاه گچساران جهت احداث پالایشگاه و صنایع پایین دستی پتروشیمی گچساران دیدار و رایزنی نمودند.

روزبهان افزود:از دیگر پیگری‌های سفر این تیم، جلسه با سرمایه گذار شرکت پترو امید آسیا جهت احداث پتروشیمی در شهرستان چرام بود که جهت توسعه و اشتغال در استان مطلوب خواهد بود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه افزود: تشکیل جلسه با معاونان وزیر ورؤسای هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) جهت حل مشکلات، فسفات چرام وتامین معادن شن و ماسه کارخانجات شن و ماسه استان، مصوبات سفر معاون وزیر، همچنین تسریع در پیشرفت فیزیکی طرح بایو اتانول باشت در شهرستان گچساران از دیگر اقداماتی بود که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

روزبهان یادآور شد: بر همین اساس جهت مطالبه بخش صنعت استان، نشستی با مدیران حوزه صنایع خودروی وزارت صمت برگزار شد و بیان گردید در خصوص سرمایه گذاری شرکت‌های سازنده قطعات و لوازم یدکی خودرو، مسیر‌های حمایتی برای امر سرمایه‌گذاری فراهم و از تمام سرمایه گذاران نه تنها در بخش صنعت، بلکه در زمینه‌های دیگر نیز استقبال میگردد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده