تاریخ: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۰۹
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۲۷۷۵۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
عضو شورای شهر:

تولید ضایعات آهن در همدان آسیب بزرگی است

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: لازم است از ظرفیت‌های موجود برای رونق کسب و کار‌های مختلف در شهر استفاده شود.

به گزارش می‌متالز، حمید بادامی‌نجات امروز _چهارشنبه بیست و هفتم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه طرح ساماندهی مشاغل از سوی شهرداری، اظهار کرد: به واسطه فعالیت برخی مشاغل در سطح شهر، مشکلاتی به وجود آمده است و باید این مشاغل ساماندهی شود.

وی ادامه داد: از ظرفیت‌های موجود برای رونق کسب و کار‌های مختلف در شهر استفاده شود و موضوع ایجاد شهرک‌های صنفی و تجربه‌های موفقی همچون شهر ماشین خروجی مثبتی داشته است و باید از این تجارب در مسیر ساماندهی مشاغل استفاده کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان تعیین تکلیف میدان بار را یکی از خواسته‌های اصناف، شهروندان و شورای ششم شهر دانست و گفت: اگر امکان ایجاد میدان بار در محل تعیین شده نیست، باید جای جدیدی برای آن در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: اقتصاد اول شهری ساخت و ساز است، با توجه به این موضوع مکان مناسب و متمرکزی برای عرضه مصالح ساختمانی نداریم و این مورد از مطالبات آهن‌فروشان است، لازم است بدانیم همدان قطب تولید ضایعات در غرب کشور است و این امر به عنوان یک آسیب و معضل دیده می‌شود و این فرصت به یک تهدید برای شهر تبدیل شده و باید به این امر توجه شود.

بادامی‌نجات افزود: اینکه مجموعه شهرداری به بحث ساماندهی مشاغل رسیدگی کرده اتفاق خوبی است و امیدواریم با ارائه یک طرح جامع و عملیاتی هر چه سریع‌تر شاهد تحقق این مهم در همدان باشیم.

منبع: ایمنا

عناوین برگزیده