تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۰:۵۳
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۲۷۸۱۳۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
سخنگوی شرکت مطرح کرد:

توقف تولید سه محصول سایپا با تحویل تعهد ۷ هزار دستگاه باقی مانده

‌می‌متالز - سخنگوی سایپا گفت: با شماره گذاری و تحویل ۷ هزار دستگاه باقی مانده از سه محصول تیبا، تیبا ۲ و ساینا که در تعهد این خودروساز بود، دیگر این محصولات تولید نخواهند شد.

به گزارش می‌متالز، قاسم خاکی جوان با اشاره به تاخیر در تحویل خودرو‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا گفت: ۷ هزار دستگاه از این سه محصول باقی مانده که در مرحله بازدید سازمان استاندارد، شماره گذاری و تحویل هستند. از اوایل سال و با عدم تمدید مجوز تولید این خودرو‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد، شماره‌گذاری این خودرو‌ها متوقف شده بود که تحویل این خودرو‌ها را به تاخیر انداخت.

وی افزود: قبل از اعلام سازمان ملی استاندارد، ۳۵ هزار دستگاه تیبا، تیبا ۲ و ساینا در تعهد سایپا قرار گرفته بود که با مساعدت این سازمان تا کنون برای ۲۸ هزار دستگاه مجوز صادر شده و در فرایند شماره گذاری و تحویل به مشتریان قرار گرفت. فرایند بازدید ۷ هزار دستگاه باقی مانده نیز از هفته گذشته آغاز شده و این تعداد نیز به زودی برای شماره گذاری و تحویل آماده خواهند شد.

خاکی جوان ادامه داد: با شماره گذاری و تحویل ۷ هزار دستگاه باقی مانده تمام خودرو‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا که در تعهد سایپا بود، دیگر این محصولات تولید نخواهند شد.

منبع: بورس پرس

عناوین برگزیده