تاریخ: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۰۲
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۲۷۸۶۸۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در هفت ماه امسال به ثبت رسید؛

رشد ۱۱ درصدی درآمد «فملی»

‌می‌متالز - مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در هفت ماه سال ۱۴۰۱، به ۴۵۰ هزار و ۱۰۱ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۴۰۴ هزار و ۲۴۳ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند.

به گزارش می‌متالز، عملکرد هفت ماهه سال جاری شرکت ملی صنایع مس ایران نشان می‌دهد با وجود نوسان قیمت مس در بازار‌های جهانی و همچنین قطعی برق در فصل تابستان، تولید و صادرات محصولات این شرکت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، با رشد مناسبی همراه بوده است.


رشد ۴ درصدی تولید اسید کنسانتره طلا و نقره


نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت ملی صنایع مس ایران در هفت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۱۶۸ هزار و ۶۳۸ تن کاتد مس تولید کند که این میزان با رشد ۰.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است. این شرکت طی هفت ماه سال پیش، موفق به تولید ۱۶۷ هزار و ۷۹۰ تن کاتد مس شده بود.

شرکت مس در هفت ماه سال جاری، توانسته است ۳۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تن سنگ سولفور تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، یک درصد افزایش داشته است. این شرکت در مدت زمان مشابه سال گذشته، ۳۲ میلیون و ۴۵ هزار تن سنگ سولفور تولید کرده بود.

«فملی» طی هفت ماه امسال، توانست ۵۳۹ هزار و ۴۶۴ تن اسید سولفوریک تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۸ درصد رشد داشته است. این شرکت در هفت ماه سال پیش، ۴۵۶ هزار و ۲۴۹ تن اسید سولفوریک تولید کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در هفت ماه سال جاری، ۷۱۵ هزار و ۳۰۰ تن کنسانتره مس تولید کرد. این شرکت در هفت ماه سال پیش، موفق به تولید ۷۱۸ هزار و ۱۱۹ تن کنسانتره مس شده بود.

شرکت مس در هفت ماه سال جاری، چهار هزار و ۲۶۹ تن کنسانتره مولیبدن تولید کرد. این شرکت در مدت زمان مشابه سال پیش، توانسته بود چهار هزار و ۷۱۱ هفت تن کنسانتره مولیبدن تولید کند.

«فملی» طی هفت ماه امسال، توانست ۵۱۶ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، ۴۹۷ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کرده بود.

شرکت مس طی هفت ماه سال ۱۴۰۱، موفق به تولید ۳۶۵ تن اکسید مولیبدن صادراتی شد. این شرکت در هفت ماه نخست سال گذشته، ۶۴۳ تن اکسید مولیبدن صادراتی تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت ملی صنایع مس ایران در هفت ماه سال جاری، به ۳۴ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۱۲۰ تن محصول رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، دو درصد افزایش یافته است. این شرکت در هفت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۳۳ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۵۸۹ تن محصول تولید کند.

رشد ۱۱ درصدی درآمد «فملی»


فروش داخلی کاتد «فملی» ۲۲ درصد افزایش یافت


نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت ملی صنایع مس ایران در هفت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۱۰۸ هزار و ۲۰۶ تن کاتد مس را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، ۸۸ هزار و ۸۳۵ تن کاتد در بازار‌های داخلی فروخته بود.

«فملی» در هفت ماه امسال، توانسته است ۴۳۳ هزار و ۶۸۰ تن اسید سولفوریک را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۶ درصد افزایش یافته است. این شرکت در هفت ماه سال پیش، ۳۷۳ هزار و ۱۶۷ تن اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در هفت ماه سال جاری، چهار هزار و سه تن کنسانتره مولیبدن را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۱۹ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، سه هزار و ۳۴۳ تن کنسانتره مولیبدن را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

«فملی» طی هفت ماه سال ۱۴۰۱، موفق به فروش ۳۸۷ تن کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی شده است. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، ۴۹۹ تن کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در هفت ماه امسال، توانست ۶۹۳ هزار و ۸۹۸ تن سنگ سولفور را در بازار‌های داخلی به فروش برساند. این شرکت طی هفت ماه سال گذشته، ۹۲۹ هزار و ۴۴۱ تن سنگ سولفور را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران طی هفت ماه سال جاری، موفق شد یک میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۵۱ تن محصول را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با رشد ۲۱ درصدی همراه بوده است. این شرکت در هفت ماه سال پیش، یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۶۲۲ تن محصول را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در هفت ماه سال جاری، ۵۳ هزار و ۵۸۸ تن کاتد مس را روانه بازار‌های صادراتی کرد. این شرکت در هفت ماه سال پیش، ۷۶ هزار و ۳۱۸ تن کاتد مس در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در هفت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۱۶۱ هزار و ۷۶۴ تن کاتد را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، ۱۶۵ هزار و ۱۵۳ تن کاتد را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رسانده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی «فملی» طی هفت ماه سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۸۷۴ هزار و ۸۰۹ تن محصول رسید که این میزان حاکی از رشد ۱۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته بود یک میلون و ۵۷۳ هزار و ۶۹۳ تن محصول را در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد.

رشد ۱۱ درصدی درآمد «فملی»


رشد ۳۱۶ درصدی درآمد فروش اسید سولفوریک


در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت ملی صنایع مس ایران در هفت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۲۶۲ هزار و ۸۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۳۳ درصد افزایش داشته است. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، ۱۹۷ هزار و ۴۸ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی هفت ماه سال جاری، توانسته است پنج هزار و ۷۱۰ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۱۶ درصد افزایش داشته است. این شرکت در هفت ماه سال پیش، یک هزار و ۳۷۲ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی هفت ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب یک هزار و ۶۹۴ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازار‌های داخلی شده است که این میزان، نشان از رشد ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. این شرکت در هفت ماه سال ۱۴۰۰، یک هزار و ۵۵۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس در هفت ماه امسال، ۱۴ هزار و ۶۳۴ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازار‌های داخلی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۲۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه سال پیش، ۱۱ هزار و ۹۷۷ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی هفت ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب ۱۵ هزار و ۱۲۴ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی شده است. این شرکت در هفت ماه سال پیش، ۱۷ هزار و ۳۸۴ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران توانسته است در هفت ماه سال جاری، ۳۰۳ هزار و ۵۸۰ میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه سال پیش، ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی به دست آورده بود.

شرکت مس طی هفت ماه امسال، توانسته است ۱۴۵ هزار و ۸۳۶ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازار‌های صادراتی کسب کند. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، ۱۶۷ هزار و ۴۱۱ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های صادراتی کسب کرده بود.

شرکت مس در هفت ماه سال جاری، توانسته است ۴۰۷ هزار و ۹۲۴ میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۱۲ درصدی است. این شرکت در هفت ماه سال پیش، ۳۶۴ هزار و ۴۵۹ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در هفت ماه سال ۱۴۰۱، به ۴۵۰ هزار و ۱۰۱ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۴۰۴ هزار و ۲۴۳ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند.

رشد ۱۱ درصدی درآمد «فملی»

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده