تاریخ: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۸
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۲۷۸۷۵۷

گلرو: در بودجه ۱۴۰۲ به گسترش راه‌آهن توجه خاص شود

گلرو: در بودجه ۱۴۰۲ به گسترش راه‌آهن توجه خاص شود
‌می‌متالز - نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲ به گسترش حوزه راه‌آهن توجه خاص شود.

به گزارش می‌متالز، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آئین بهره‌برداری از قطار مسافری سمنان- دامغان- شاهرود به مشهد مقدس که با حضور سیدمیعاد صالحی، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی در ایستگاه راه‌آهن سمنان برگزار شد، اظهار کرد: حلاوت و شیرینی راه‌اندازی این قطار محلی را به تمام مردم استان تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: توجه خاص به حوزه حمل و نقل ریلی و هوشمندسازی راه‌آهن از زمان پذیرش مسوولیت توسط صالحی به‌عنوان مدیرعامل راه‌آهن، کاملاً مشهود است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در موقعیتی بسیار حساس قرار دارد و لزوم ایجاد کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب در حوزه ریلی امری کاملاً ضروری است.

گلرو ضمن قدردانی از تلاش تمامی مسوولان ملی و محلی به‌منظور راه‌اندازی این قطار، ادامه داد: امید است که در بودجه سال ۱۴۰۲ به گسترش حوزه راه‌آهن توجه خاص شود.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان، وسیله‌ای برای اعلام مطالبات مردم هستند و راه‌اندازی این قطار نشانه وحدت مردم و مسؤولان استان است.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده