تاریخ: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۵
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۷۹۱۶۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
در اختتامیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱؛

انتخاب مدیر مجتمع فولاد سبا به‌عنوان «کارشناس برگزیده صنعت فولاد کشور»

‌می‌متالز - در اختتامیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱، محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبای فولاد مبارکه، به‌عنوان کارشناس برگزیده صنعت فولاد کشور انتخاب و از وی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، آیین اختتامیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱ روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه با حضور جمعی از فعالان صنعت فولاد کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار و از برجستگان این صنعت تجلیل به عمل آمد.

انجمن آهن و فولاد ایران همه‌ساله همزمان با برگزاری سمپوزیوم فولاد، ۴ نفر به‌عنوان برجستگان سال این صنعت از طریق رأی‌گیری کاملاً مخفی توسط اعضای هیات‌مدیره انجمن آهن و فولاد ایران انتخاب و در جلسه اختتامیه این سمپوزیوم از آنان تقدیر می‌شود.

در این سمپوزیوم همه‌ساله از یک نفر به‌عنوان مدیر دولتی برگزیده، یک نفر به‌عنوان مدیر خصوصی برگزیده، یک نفر به‌عنوان کارشناس برگزیده و یک نفر به‌عنوان استاد برگزیده تقدیر خواهد شد؛ سوابق کاری، همکاری با مراکز علمی و آکادمیک و نقش فرد در خودکفایی صنعت فولاد کشور ازجمله ملاک‌ها و شاخص‌هایی است که برای انتخاب این افراد مد نظر قرار می‌گیرد.

در اختتامیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱، محمدیاسر طیب‌نیا به‌عنوان مدیر برگزیده بخش دولتی صنعت فولاد کشور، محمود محمدی فشارکی به‌عنوان کارشناس برگزیده صنعت فولاد کشور و حامد میرزاده به‌عنوان استاد برگزیده صنعت فولاد کشور در سال ۱۴۰۱ انتخاب شدند.

همچنین از منتخبین جشنواره نوآوری‌های برتر صنعت فولاد کشور تقدیر به عمل آمد و در پایان قطع‌نامه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱ قرائت شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده