تاریخ: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۹
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۲۷۹۱۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

۸۹ فقره از معادن البرز غیرفعال هستند

‌می‌متالز - دبیر خانه صمت استان البرز گفت: ۱۵۶ پروانه معدن در استان البرز داریم که از این تعداد حدود ۶۷ معدن فعال هستند.

به گزارش می‌متالز، رضا رضایی، رئیس هیأت مدیره خانه صمت استان البرز طی نشستی با حضور اعضا، که امروز در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، گفت: خانه در حال ریل گذاری صحیح برای صنعت استان است، در این میان حمایت از انجمن‌ها و صنعتگران در دستورکار قرار دارد.

رئیس هیأت مدیره خانه صمت استان البرز بیان کرد: همکاری بین خانه صمت البرز با شهرک‌های صنعتی و انجمن‌ها بسیار مهم است تا بتوانیم اولویت‌های همکاری را تعیین کنیم.

رضایی با اشاره به اهمیت نگاه انجمنی ادامه داد:کمک فکری گرفتن و همراهی انجمن‌ها با خانه صمت بسیار مهم است، با همراهی و ساختارسازی می‌توانیم نگاه رو به جلویی را در استان رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: اعتلای جامعه و صنعت با نگاه حضورحداکثری مردم و مردم نهادکردن امور است و تاکید و علت حضور ما در اینجا هم همین موضوع است تا بتوانیم با مردمی کردن امور، نگاه بخش خصوصی را در تصمیمات کلان دولت متبلور کنیم.

رضایی گفت:حضور ۲۲ انجمن و وجود ۱۱ شهرک صنعتی در استان البرز ظرفیتی است که همه با همراهی همدیگر می‌توانیم باعث پیشران شدن موتور صنعت در استان باشیم.

این مقام مسؤول اضافه کرد: یکی دیگر از بخش‌های مدنظر ما بخش معدنی است که لازم است توجه بهتری به آن‌ها صورت گیرد.

حسین رجبی، دبیر خانه صمت استان البرز، در ادامه این نشست، افزود: ۱۵۶ پروانه معدن در استان البرز داریم که از این تعداد حدود ۶۷ معدن فعال هستند.

این مقام مسؤول ادامه داد: با توجه به فعال بودن ۶۷ معدن اغلب آن‌ها در حوزه شن و ماسه فعال هستند که انجمن شن و ماسه هم در استان البرز فعال است.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده