تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۸
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۲۸۰۰۳۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران از شرکت فولاد سفیددشت در سالروز تولید اولین محصول واحد احیاء مستقیم

‌می‌متالز - همزمان با سالروز تولید اولین محصول واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت و عبور از تولید تجمعی این واحد از میزان ۴ میلیون تن، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و هیات همراه در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ از شرکت فولاد سفیددشت بازدید نمودند. در این بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت میهمانان را همراهی کردند.

به گزارش می‌متالز، مهندس آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران از پروژه واحد اکسیژن و فولادسازی و ریخته گری این شرکت بازدید نمودند و در جریان اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی این واحد‌ها طبق برنامه زمان بندی تهیه شده قرار گرفتند.

مهندس ارباب زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت در جریان این بازدید اقدامات صورت گرفته در خصوص تأمین برق بالادست، واحدآبرسانی، واحد تأمین هوای فشرده کارگاه و همچنین فعالیت‌های پیش راه اندازی واحد اکسیژن را تشریح نمودند.

درادامه روند اجرای فعالیت‌های تکمیل و نصب و راه اندازی واحد‌های فولادسازی و ریخته گری مورد ارزیابی قرار گرفت و در همین راستا جلسه مشترکی با حضور مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، مدیرعامل شرکت، اعضای هیأت مدیره به همراه پیمانکاران پروژه (شرکت فولاد پایا و MME) در محل شرکت فولاد سفیددشت با تلاوتی از آیات کلام الله و سرود جمهوری اسلامی ایران آغازشد.

در این جلسه مهمترین فعالیت‌های باقی مانده و مسائل و مشکلات موجود توسط دستگاه نظارت و شرکت‌های پیمانکار (فولاد پایا و MME) و راهکار‌های پیشنهادی جهت رفع آن‌ها مشخص و ارائه گردید. ارباب زاده ضمن تبریک به مناسبت سالروز تولید اولین محصول واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت به پرسنل شرکت و تشکر از اقدامات صورت گرفته بر امکان راه اندازی واحد‌های مذکور در تاریخ مشخص شده بر لزوم تقویت جبهه‌های کاری تأکید نمودند.

در پایان آقاجانلو تصریح کرد امید است با هماهنگی بیش از پیش ارکان پروژه جهت دستیابی و رفع موانع موجود و حمایت کارفرما و مشاور شاهد راه اندازی واحد‌های اکسیژن، فولادسازی و ریخته گری شرکت فولاد سفیددشت تا پایان سال جاری باشیم.

منبع: شرکت ملی فولاد ایران

عناوین برگزیده