تاریخ: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۸
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۲۸۰۲۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته جاری در کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی؛

برنامه‌های دولت برای مدیریت بازار ارز بررسی می‌شود

‌می‌متالز - در هفته جاری اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر امور اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی برنامه دولت سیزدهم در مدیریت بازار ارز و اتخاذ راهکار‌های مناسب با توجه به شرایط اخیر بازار ارز را بررسی می‌کنند.

به گزارش می‌متالز، بر اساس دستورکار اعلامی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست روز (یکشنبه ۲۲ آبان) این کمیسیون طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بررسی می‌شود.

لازم به ذکر است روز (دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه) در کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر امور اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی برنامه دولت سیزدهم در مدیریت بازار ارز و اتخاذ راهکار‌های مناسب با توجه به شرایط اخیر بازار ارز بررسی می‌شود.

گفتنی است اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس روز (دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه) خود موضوع چشم انداز مناطق آزاد تجاری- صنعتی جدید در توسعه همکاری‌های اقتصادی را با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، رئیس سازمان توسعه تجارت، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی ایران و معاون بین الملل بانک مرکزی بررسی می‌کنند.

لازم به ذکر است که در نشست روز (سه‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه الحاق پنج تبصره به ماده (۲) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان بررسی می‌شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده