به گزارش میمتالز، فرزین در این همایش که جمعی از اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و معاونان و روسای ادارات کل حضور داشتند، تاکید کرد خدمات بانک کارگشایی به دلیل نداشتن سخت گیریهای متداول برای اخذ تسهیلات از سوی مردم به خصوص اقشار ضعیفتر با استقبال رو به رو شده است.
وی افزود: از راه توسعه بانک کارگشایی حتی میتوان علاوه بر خدمت به مردم و رفع نیازهایشان، منابع جدیدی را جذب کرد.
فرزین با بیان این موضوع که توجه به نیروی انسانی و رفع مشکلات معیشتی آنها یکی از محورهای برنامه دوساله بانک ملی ایران است اظهار کرد: ارزیابیهای ما نشان میداد که وضع نیروی انسانی به دلیل تاخیر چند سالهای که در جذب نیروی جدید وجود داشته، مطلوب نیست، بنابراین نیاز داشتیم تا برنامه منظم و دقیقی داشته باشیم تا این نیاز بر طرف شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: هدف ما این است که این بانک از نیروهای جوان و توانمند برخوردار شود و در کنار آن از تجربه نیروهایی که سالها در بانک ملی بوده اند استفاده کند تا حداکثر استفاده از ظرفیتهای نیروی انسانی برای توسعه بانک صورت گیرد.
فرزین تاکید کرد: پیش از این بانک ملی ایران محصولات لازم را در اختیار مشتریانش قرار نمیداد از این رو در استراتژی دو ساله ضروری بود که محصولات جدیدی بر اساس نیاز مشتری ارائه شود؛ بنابراین بانکداری شرکتی و بانکداری جامع راه اندازی شد.
وی بیان کرد: یک بانک خوب باید توانایی داشته باشد تا محصولاتش را بر اساس نیازهای مشتریان ارائه دهد و این راهبردی است که ما در بانک ملی ایران دنبال میکنیم.
فرزین با اشاره به ظرفیتهای استان همدان گفت: باید بانکداری شرکتی و بانکداری دانش بنیان در این استان راه اندازی شود و به سرعت توسعه یابد.
وی ادامه داد: در همدان یک مرکز فناوری در حال تاسیس است بنابراین جا دارد که یک شعبه دانش بنیان نیز راه اندازی شود.
وی تاکید کرد: بانک ملی ایران شعبههای گسترده ارزی دارد و در استان همدان هم ضرورت دارد یک شعبه ارزی که همه نوع خدمات ارزی ارائه دهد، راه اندازی شود تا این شعبه بتواند برای همه نوع خدمات ارزی بازاریابی انجام دهد.