به گزارش میمتالز، ابوالفضل نجارزاده در این همایش که اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و روسای بانک حضور داشتند، با تاکید بر وجود نگاه ویژه به همکاران شرکتی در مدیریت ارشد بانک، گفت: نگاه مبتنی بر برابری و یکسان میان نیروهای رسمی و شرکتی در بانک ملی ایران، حاکم است.
نجارزاده بیان کرد:بانک ملی ایران رویکرد سودآوری به شرکت ملی خدماتی تدارک ندارد بنابراین، این شرکت باید علاوه بر عملکرد مناسب در اموری مانند پولرسانی، خدمات مطلوبی را نیز به کارکنان شرکتی ارائه کند.
وی ادامه داد:بانک ملی ایران تلاش دارد تا با استفاده از راهکارها و ظرفیتهای قانونی، سطح معیشت و رفاه کارکنان را بهبود ببخشد.
قائم مقام بانک ملی ایران گفت:تعدد قراردادهای کار در بانک ملی ایران باید از بین برود و همه بخشها باید در این زمینه وحدت رویه داشته باشند و از روند یکپارچهای تبعیت کنند.
وی در پایان تاکید کرد:فاصله پاداش کارکنان رسمی و شرکتی که کار همسانی را انجام میدهند نباید تفاوت زیادی داشته باشد. چنین فاصلهای در سازمان احساس تفاوت به وجود میآورد بنابراین برای این موضع باید راه حلی مناسب و کارشناسی شده پیدا کرد.
حسن مونسان عضو هیات مدیره نیز در این همایش گفت:شرکت ملی خدماتی تدارک از زمان تاسیس تا کنون تجربیات مختلفی را پشت سر گذاشته است و میتوان گفت که اکنون در مرحله بلوغ و شکوفایی قرار گرفته است.
وی افزود:مدیریت ارشد بانک نگاه ویژهای به نیروهای شرکتی و رفع دغدغههای آنها دارد. این نگاه ویژه حتی در مورد بازنشستهها نیز وجود دارد.
مونسان تاکید کرد:با وجود تورم و افزایش هزینهها اگر چه نمیتوان همه نیازهای کارکنان شرکتی را بر طرف کرد، اما مدیریت ارشد بانک در این باره تاکید دارد که تا سر حد امکان تلاش شود تا به نیازهای این کارکنان، پاسخ مناسب داده شود.
وی افزود:شرکت ملی خدماتی تدارک باید رو به بالندگی برود و برنامههای تازهای را برای بهبود وضعیت نیروهای شرکتی و سایر بخشهایی که در آن فعالیت دارد، تهیه کند. در این زمینه بانک ملی ایران نیز حمایتهای لازم را به عمل خواهد آورد.
صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این همایش گفت:بانک ملی ایران، بانکی دولتی است که بیش از یک دهه استخدام جدیدی نداشته است و از همین رو میانگین سنی کارکنان در این بانک افزایش یافته است.
وی افزود:از این رو میتوان با ایجاد بسترهای لازم در رویههای بانک، از ظرفیتهای شرکت ملی خدماتی تدارک برای جذب نیروی کارشناسی اقدام کرد تا از این طریق برخی از مشکلات پیرامون کمبود نیروی جوان و کارشناس در بانک ملی ایران، رفع شود.
عزیز نژاد تاکید کرد: بانک ملی ایران راههای مختلفی را برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان در پیش گرفته است و در این مسیر از ظرفیتهای شرکت ملی خدماتی تدارک نیز استفاده لازم به عمل میآید.
این عضو هیات مدیره بیان کرد: هر راهکاری که برای بهبود معیشت کارکنان شرکتی بانک مطرح شود، مورد حمایت مدیریت ارشد بانک ملی ایران قرار میگیرد.
حجت اله لطفی مدیر عامل شرکت ملی خدماتی تدارک در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت، گفت:شرکت ملی خدماتی تدارک همه تلاش خود را برای ایفای حقوق نیروی انسانی به کار میبندد از این رو پرونده باز کارگری در محاکم نداریم و حق و حقوق نیروی کار را به صورت کامل پرداخت میکنیم.
وی افزود: خدمات این شرکت در زمینه پولرسانی برای بانک وضعیت مطلوبی دارد و تلاش میشود تا با گسترش امکانات و فعالیت ها، سطح این خدمات ارتقا یابد.
گفتنی است در پایان این نشست مدیر عامل بیمه نوین و سایر کارشناسان شرکت ملی خدماتی تدارک در پانل اختصاصی به سوالات و ابهامهای کارکنان، پاسخ دادند.