تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۲۸۳۱۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو:

بیشترین مشارکت در ممیزی‌های HSE واحد‌های تابعه ایمیدرو در دوره ششم رقم خورد

‌می‌متالز - مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو اعلام کرد: بیشترین مشارکت در ممیزی‌های مدیریت HSE واحد‌های تابعه ایمیدرو، در دوره ششم صورت گرفته است.

به گزارش می‌متالز، امیر ولدخانی مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو امروز در همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد مدیران HSE واحد‌های تابعه ایمیدرو، میزان مشارکت واحد‌های تابعه این سازمان را ۵۲ واحد اعلام کرد و گفت: این بالاترین میزان مشارکتی است که تاکنون در دوره‌های ممیزی HSE به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: بدون تردید، حمایت‌های مدیران ارشد ایمیدرو و واحد‌های تابعه نقش موثری در بهبود عملکرد حوزه HSE ایفا کرده است.

تداوم رشد عملکرد در ۲۱ واحد

ولدخانی اعلام کرد: در مجموع ۲۱ واحد (۴۴ درصد) از واحد‌های شرکت کننده در این ارزیابی شاهد رشد عملکرد مستمر در کل ارزیابی دوره‌های ممیزی بوده اند.

وی به تشریح عملکرد مدیریت HSE واحد‌های تابعه ایمیدرو دربخش‌های مختلف پرداخت و افزود: درصد عملکرد بخش‌های ۵ گانه ممیزی طی این دوره در حوزه بهداشت ۶۶.۴ درصد، ایمنی ۵۴.۳ درصد، زیرساخت و سیستم‌های مدیریت HSE ۶۳.۱ درصد، آموزش ۵۹.۷ درصد و محیط زیست ۵۵.۷ درصد به ثبت رسید.

تفاوت شاخص‌های ارزیابی در دوره ششم

ولدخانی ضمن ارائه گزارش ششمین دوره ممیزی عملکرد مدیران بهداشت، ایمنی و محیط زیست واحد‌های تابعه ایمیدرو به برخی تغییرات در نحوه ارزیابی نسبت به دوره‌های قبل اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد سطوح ارزیابی از ۵ به ۷ سطح، حذف امتیاز‌های تشویقی، تعدیل و حذف امتیاز‌های منفی برخی از این تغییرات است.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدروتصریح کرد: به دنبال ارزیابی کیفیت عملکرد واحد‌های تابعه درحوزه HSE و ارتقای آن هستیم و به همین علت در دوره ششم، شاخص‌های کیفی مد نظر قرار گرفته است.

وی به برگزاری ۲ دوره آموزشی برای ممیزان و سر ممیزان این حوزه در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اشاره کرد و اظهار کرد: در دوره ششم از ممیزی HSE، تعداد ۵۲ واحد تابعه ایمیدرو توسط ۶۱ نفر در ۱۱ هفته و طی ۲۰۱۶ نفرساعت ممیزی شدند که از این میزان ۲۸ واحد در تمامی ادوار گذشته حضور داشتند. همچنین ۴ واحد برای نخستین بار شرکت کردند و ۴ واحد نیز پیش ممیزی شده و آماده حضور در ممیزی سال آینده شدند.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده