تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۵۱۵
کد خبر: ۲۸۳۳۰۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

خداحافظی دوج با چارجر و چلنجر

خداحافظی دوج با چارجر و چلنجر
‌می‌متالز - تولید چارجر و چلنجر، دو خودروی عضلانی دوج در دسامبر ۲۰۲۳ متوقف خواهد شد. این اتفاق باعث می‌شود هورنت و دورانگو به عنوان دو خودروی باقی مانده، فراتر از سال ۲۰۲۳ در خط تولید دوج باقی بمانند. اما به گفته تیم کونیسکیس، مدیرعامل دوج، همیشه این‌طور نخواهد بود.

به گزارش می‌متالز، کونیسکیس گفت مدل‌های دوج بیشتری در سال آینده معرفی خواهند شد تا خلاء موجود در خودرو‌های عضلانی را پر کنند. کونیسکیس افزود برنامه‌های آینده بلندمدت دوج قرار است سال آینده برای فروشندگان فاش شود. اینکه چه چیزی در سال ۲۰۲۳ برای پیوستن به خط تولید مدل‌های دوج فاش می‌شود، در این مرحله هنوز یک راز باقی مانده است. فرض بر این است که نسخه کامل دورانگو و همچنین نسل بعدی خودرو‌های عضلانی با موتور هاریکان I ۶ بر اساس پلتفرم جدید STLA لارج معرفی شوند. نسخه تولیدی خودروی عضلانی الکتریکی تازه‌معرفی‌شده می‌تواند در سال ۲۰۲۴ نیز وارد نمایشگاه‌ها شود.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده
هلدینگ
«پدرام پیروی‌نسب» مدیرعامل هلدینگ توسعه و تجهیز معادن امداد در گفت‌و‌گو با «می‌متالز» عنوان کرد:

هلدینگ "معادن امداد" از ۳۷ سال پیش فعالیت‌های خود را با معدنکاری سنگ ساختمانی آغاز کرد/ توسعه، سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های جدی هلدینگ "معادن امداد" در حوزه‌های مختلف معدنی از اکتشاف تا فرآوری/ در مرز بین استان کردستان و آذربایجان غربی محدوده مستعد طلا را شناسایی کرده‌ایم و در مرحله اخذ گواهی کشف و بهره‌برداری هستیم