تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۷
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۲۸۳۴۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شستا:

معدن و پتروشیمی مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی است

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: بخش‌های مهمی نظیر معدن و پتروشیمی از مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی است که امیدواریم پس از مطالعات اولیه روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش می‌متالز، ابراهیم بازیان روز یکشنبه افزود: شستا در تلاش است تا بتواند در فرصت‌های سرمایه گذاری دارای مزیت در سراسر کشور حضور یابد و مزیت‌های مختلف در استان‌های کشور از جمله ارومیه در این راستا مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های نهفته قابل توجهی در استان‌های مختلف از جمله آذربایجان غربی وجود دارد که باید شناسایی و شکوفا شود.

وی با اشاره به جدیت و علاقه‌مندی موجود در آذربایجان غربی برای جذب سرمایه اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مسوولان استانی، زمینه همکاری برای توسعه روزافزون این خطه از کشور فراهم شود.

مدیرعامل شستا، بخش معدن را از بخش‌های با ظرفیت در آذربایجان غربی عنوان کرد و ادامه داد: درصدد هستیم پس از مطالعات اولیه روی این مزیت، زمینه سرمایه گذاری شستا در این حوزه فراهم شود.

بازیان حوزه پتروشیمی را از دیگر مزیت‌های استان برشمرد و گفت: در این حوزه نیز می‌شود با انتقال خوراک و همچنین ظرفیت دریاچه ارومیه، در تولید پی‌وی‌سی فعالیت کرد.

وی افزود: مطالعات بر روی این بخش‌ها به سرعت انجام می‌شود که امیدواریم نتایج آن برای استان زمینه توسعه را فراهم کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده