تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۹
بازدید: ۵۰
کد خبر: ۳۲۱۷۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شستا در بازدید سرزده از هلدینگ piic:

روند اجرای سندتحول در شرکت‌های تابعه را رصد و پایش می‌کنیم

‌می‌متالز - مدیرعامل شستا در بازدید سرزده از هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با اشاره بر لزوم حرکت در مسیر تحول اظهارداشت: باید یک افق روشن از آینده برنامه ریزی و تصویرسازی کنید و به سمت مطلوبیت‌ها و قله هاحرکت کنید.

به گزارش می‌متالز، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در بازدید سرزده از هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی piic با اشاره به لزوم مولدسازی در شرکت‌های تابعه گفت:در مولد سازی، تبدیل را قبول داریم. پیش از اقدام به مولدسازی باید برنامه و حوزه استفاده از این فرصت مشخص شود. صرف مولد سازی بدون اقدام تاثیر گذار در سطح شرکت‌ها قابل قبول نیست.

وی با اشاره به لزوم انتقال دفاتر شرکت‌های تابعه به محل کارخانه تاکید کرد: جمع آوری دفاتر تهران برای شستا دارای اهمیت است. لزومی به وجود دفاتر شرکت‌ها زمانی که قالب فعالیت‌ها در محل کارخانه صورت می‌پذیرد، نیست.

بازیان با اشاره به لزوم چابک سازی هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی تصریح کرد: بهترین هلدینگ سرمایه‌گذاری، هلدینگی است که سهام داری کند نه بنگاه‌داری. تعداد بالای شرکت نشانه عملکرد مثبت یک هلدینگ نیست. ما باید کوچک و کوچک‌تر شویم.

وی افزود: امروز نیازمند مدیرانی با قدرت تصمیم‌گیری از جنس سخت هستیم. باید در تصمیم گیری درست، به موقع و اثرگذار رفتار کنیم. این امر مستلزم داشتن روحیه جهادی، جرات، سلامت در کار و مدیریت هوشمند است. معدل مدیریت کوثر و کارآمد در بخش‌های مختلف در کشور محل تامل است چرا که تصور می‌کنیم فردا هستیم یا خیر. باید لحظه‌ها را غنیمت بشماریم. نباید فعالیت‌های کاری خود را به حضور خود مشروط کنیم.

مدیرعامل شستا با اشاره بر لزوم حرکت در مسیر تحول اظهارداشت: باید یک افق روشن از آینده برنامه ریزی و تصویرسازی کنید و به سمت مطلوبیت‌ها و قله هاحرکت کنید. برنامه‌های تحولی در برنامه‌ریزی‌ها قابل مشاهده است، اما شابلون را نباید فراموش کنید. بیش از هر زمانی اجرای سندتحول را در شرکت‌ها دنبال می‌کنیم.

وی افزود: اجرای به یک‌باره برنامه‌ها ممکن نیست. برنامه‌های تحولی را فاز بندی، سطح بندی، زمانبندی و اولویت بندی کنید و به صورت مداوم خروجی بگیرید و ارزیابی کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. شتاب زدگی ممنوع! همه اقدامات باید در زمان مناسب و متناسب انجام شود.

بازیان با اشاره به لزوم اصلاح ساختار مالی در هلدینگ سرمایه‌کذاری صنایع پتروشیمی گفت: در اولین فرصت بحث افزایش سرمایه هلدینگ مورد بررسی قرارگیرد و بهترین روش ارائه شود تا درباره آن تصمیم گیری‌های لازم صورت پذیرد. سال‌ها اراده لازم برای این امر نبوده است.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و مشارکت با شرکت‌های دانش بنیان و ضرورت هدایت و راهبری صحیح مرکز نوآوری رادیناس تصریح کرد: مهمترین راهبرد در ارزش آفرینی و تکمیل زنجیره تامین شرکت‌ها، سوق به سمت مشارکت با دانش بنیان‌ها و اصلاح و بهینه‌سازی پرتفوی هلدینگ است. دو حوزه فنی مهندسی و سرمایه‌گذاری در هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی برای ما حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرارگیرد.

ابراهیم بازیان با تشکر از اهتمام، جدیت و تلاش دلسوزانه و جسورانه مدیرعامل محترم، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران و همکاران شرکت، تلاش بیش از پیش را در راستای چرخش‌های تحول آفرین و اقتصادی‌تر کردن هلدینگ در حصول درآمد عملیاتی، فروش، تحصیل سود و سرمایه‌گذاری‌های دانش بنیان ضروری دانست.

وی در توجه بیش از پیش به امر نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در شستا و مجموعه‌های وابسته، مرکز نو آوری رادیناس را موتور محرک، مشوق و تاثیرگذار در این روند دانسته و برنامه عملیاتی ۱، ۲ و ۵ ساله این مرکز را بزودی خواستار شد.

در این بازدید حجت الله برامکی مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی گزارشی از صورت‌های مالی شرکت و دستاورد‌های آن ارائه داد.

شایان ذکر است هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی piic، از هلدینگ‌های تابعه هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است.

بازدید سرزده از هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با دیدار و گفت و گوی مستقیم مدیرعامل شستا با کارمندان این مجموعه همراه بود.

روند اجرای سندتحول در شرکت‌های تابعه را رصد و پایش می‌کنیم

روند اجرای سندتحول در شرکت‌های تابعه را رصد و پایش می‌کنیم

روند اجرای سندتحول در شرکت‌های تابعه را رصد و پایش می‌کنیم

روند اجرای سندتحول در شرکت‌های تابعه را رصد و پایش می‌کنیم

منبع: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده