تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۰
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۸۳۹۵۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
با بالاترین ضریب ایمنی صورت گرفت؛

انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات سالانه خط تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - تعمیرات سالانه خط تولید شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری از تاریخ ۲۳ آبان تا ۵ آذر ماه به مدت۱۲ روز با موفقیت انجام شد.

به گزارش می‌متالز، محمد علی فتاحی رئیس واحد نگهداری و تعمیرات شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و بختیاری ضمن اعلام این خبر گفت: در این کار تعمیراتی بزرگ ۵۱۰ فعالیت تعمیراتی طبق برنامه ریزی انجام شده به صورت یک مرحله‌ای و در قالب ۱۰ هزار و ۱۲۰ نفرساعت بدون هرگونه حادثه ایمنی انجام شد.

به گفته وی مهمترین اقدامات انجام شده در این تعمیرات سالانه عبارتند از: راه اندازی شستشوی اتوماتیک غلتک‌های اسکین پاس، تعویض ۵۵ عدد رادیانت تیوپ‌های کوره آنیلینگ، تعمیر و سرویس ۱۲۰ عدد مشعل کوره آنیلینگ، تعویض بخشی از پوشش دیواره‌های کوره آنیلینگ برای نخستین بار، تعمیرات اساسی اگزوز مشعل‌های کوره و عایق کاری آن، سرویس فن ها، سرویس و شستشوی واحد تصفیه خانه، انجام تنظیمات ولو‌های کنترلی واحد نیتروژن، تعمیر جرثقیل‌های انبار کلاف، شستشوی واحد کرومات و سایر اقدامات مورد نیاز خط تولید.

فتاحی در پایان از حمایت‌های بی دریغ مدیریت ارشد کارخانه، همکاران دفاتر فنی تعمیرات و تولید، خرید و تدارکات و سایر واحد‌هایی که در تحقق این مهم ایفای نقش نمودند تشکر و قدردانی نمود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده