تاریخ: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۵۰
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۲۸۴۹۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس مرکز آزمون و گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه:

هفتمین مرکز آزمون بازار سرمایه در قزوین راه‌اندازی می‌شود

‌می‌متالز - محسن ساکت گفت: افتتاح مرکز جدید آزمون گواهینامه حرفه‌ای، ۱۲ دی ماه همزمان با برگزاری آزمون در دانشگاه آزاد قزوین انجام خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، محسن ساکت، رئیس مرکز آزمون و گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه درباره این مهم گفت: راه‌اندازی مرکز آزمون در قزوین همگام با سیاست‌های کلی سازمان بورس در راستای ایجاد دسترسی مناسب متقاضیان برای شرکت در آزمون‌های گواهینامه حرفه‌ای بوده که از ابتدای سال طبق برنامه پیش رفته است.

وی افزود: افتتاح مرکز جدید آزمون گواهینامه حرفه‌ای، ۱۲ دی ماه همزمان با برگزاری آزمون در دانشگاه آزاد قزوین انجام خواهد شد. بر این اساس علاقه‌مندان در این استان و استان‌های همجوار شامل زنجان، همدان، گیلان، مرکزی، البرز می‌توانند هم‌اکنون ثبت نام خود را از سایت testcenter.semedco.ir در مرکز آزمون قزوین انجام دهند.

ساکت در ادامه با تاکید بر تلاش گسترده جهت افزایش هرچه سریعتر مراکز آزمون در سایر شهر‌ها و استان‌ها در آینده نزدیک با هدف استقرار عدالت آموزشی، بیان کرد: تاکنون توانسته‌ایم به جز تهران مراکز آزمون در مشهد، اصفهان، تبریز، کرمان و شیراز را راه‌اندازی کنیم.

رئیس مرکز آزمون و گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در پاسخ به اینکه تا انتهای سال مرکز دیگری هم افتتاح خواهد شد یا خیر گفت: درحال مذاکره با چند دانشگاه دیگر در برخی شهر‌های جنوبی و شمالی هستیم که به محض تعامل و عقد قرارداد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده