تاریخ: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۳۸
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۲۸۴۹۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
ایمیدرو گزارش داد؛

افزایش ۸۲ درصدی استخراج زغال سنگ

‌می‌متالز - شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو همچنین طی ۸ ماهه ۱۴۰۱، حدود یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۹۳۳ تن کانسنگ زغال‌سنگ استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته حاکی از افزایش ۸۲ درصدی استخراج است.

به گزارش می‌متالز، دو شرکت زیر مجموعه ایمیدرو از ابتدای فروردین تا پایان آبان، ۵۲۶ هزار و ۲۲۱ تن کنسانتره زغال‌سنگ تولید کردند، اما این آمار در مدت مشابه سال گذشته، ۳۰۵ هزار و ۲۷۴ تن بود از این میزان، شرکت‌های زغال‌سنگ طبس، ۴۵۵ هزار و ۵۴۰ تن و زغال‌سنگ البرز مرکزی، ۷۰ هزار و ۶۸۱ تن تولید کردند.

شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو همچنین طی ۸ ماهه ۱۴۰۱، حدود یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۹۳۳ تن کانسنگ زغال‌سنگ استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۸۲۳ هزار و ۳۶۶ تن)، حاکی از افزایش ۸۲ درصدی استخراج است. از این میزان، شرکت زغال سنگ طبس یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۲۳ تن، مجتمع زغال سنگ طبس ۱۲۲ هزار و ۸۶۱ تن و شرکت زغال سنگ البرز مرکزی ۹۶ هزار و ۶۴۹ تن استخراج کردند.

میزان ارسال کنسانتره به شرکت‌های داخلی طی ۸ ماهه امسال نیز ۵۱۱ هزار و ۲۰۵ تن بود که نسبت به آمار ارسال مدت مشابه سال گذشته (۳۱۹ هزار و ۳۹۹ تن)، ۶۰ درصد افزایش یافت.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده