تاریخ: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۴
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۸۵۰۷۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مرکز توزیع زغال سنگ در مرکز ولایت بامیان بازگشایی شد

‌می‌متالز - والی بامیان اعلام کرد زغال سنگ مورد نیازمردم با کیفیت خوب و به قیمت مناسب تأمین شده است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، مرکز توزیع زغال سنگ به نرخ دولتی، طی مراسمی با حضور مقام ولایت بامیان و مسوولین ادارات دولتی در مرکز ولایت بامیان افتتاح و آغاز به کار کرد.

الحاج مولوی عبدالله سرحدی، والی ولایت بامیان که در مراسم افتتاحیه آغاز به کار شرکت وارد کننده زغال سنگ به مرکز ولایت بامیان حضور یافته بود، گفت: طبق مفاد قرارداد که اداره محلی بامیان با یکی از شرکت‌های خصوصی نموده است. قرار است که شرکت موصوف زغال سنگ مورد نیاز شهروندان را به قیمت مناسب وارد بازار نماید.

الحاج سرحدی افزود: بر این اساس همه شهروندان ولایت بامیان میتوانند زغال سنگ مورد نیاز شان را به قیمت مناسب و تعین شده از شرکت وارد کننده تهیه کنند.

والی بامیان طی پیامی به مردم اظهار داشت: باشندگان مرکز و ولسوالی‌های ولایت بامیان نگران نباشند، زیرا که زغال سنگ مورد نیاز شان با کیفیت خوب و به قیمت مناسب تامین شده است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

قرار است که شرکت طرف قرارداد اداره محلی بامیان، زغال سنگ مورد نیاز شهروندان بامیان را با کیفیت خوب و به قیمت مناسب تامین نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده