تاریخ: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۵
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۲۸۴۹۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری نخستین گردهمایی بازرسان سازمان نظام مهندسی معدن سراسر کشور

‌می‌متالز - اولین گردهمایی بازرسان سازمان نظام مهندسی معدن با حضور بازرسانی از ۲۲ استان کشور به میزبانی رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در تهران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه پس از قرائت دستور کار، رضا بستامی؛ رییس سازمان حین ایراد سخنرانی در مورد روش کار بازرسی در سازمان نظام مهندسی معدن استان‌ها از تدوین نظام نامه‌ای در خصوص شیوه بازرسی و وظایف و اختیارات بازرس سازمان استان که منتج از قانون و آیین نامه اجرایی نظام مهندسی معدن، قانون تجارت و نظام نامه مالی سازمان نظام مهندسی معدن می‌باشد، خبر داد. وی از بازرسان سازمان استان‌ها خواست که پیشنهادات و نقطه نظرات خود را درباره این نظام نامه و به منظور تهیه نسخه نهایی ابراز دارند.

در ادامه محمد بشیر یوسفی یگانه؛ مدیر صندوق مشترک سازمان نظام مهندسی معدن ایران در خصوص موضوعات کمیسیون معاملات سازمان استان‌ها و قالب مشترک و هماهنگ گزارش‌های سه ماهه (فصلی) سازمان استان‌ها به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان، بازرسان به ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند و بازرس استان اصفهان به نمایندگی از ایشان به صورت مفصل صحبت نمودند. این جلسه به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت.

این نشست با حضور رییس و مدیران صندوق مشترک، برنامه ریزی و پشتیبانی سازمان مرکزی نظام مهندسی معدن ایران در روز دوشنبه ۲۸ آذرماه سال جاری در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی معدن

عناوین برگزیده