تاریخ: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۴۱
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۲۸۵۱۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خبری خوش برای دارندگان سهام عدالت

‌می‌متالز - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه، ۲۸ آذرماه) برخلاف روز گذشته ریزشی شد و با ۸۸۱۳ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۲ هزار واحدی ایستاد و ارزش سهام عدالت نیز راه رفته روز گذشته را بازگشت و به همان میزان رشد روز گذشته امروز افت کرد.

به گزارش می‌متالز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه، ۲۸ آذرماه) برخلاف روز گذشته ریزشی شد و با ۸۸۱۳ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۲ هزار واحدی ایستاد و کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را که پس از مدت‌ها به دست آورده بود را از دست داد. شاخص هم‌وزن نیز با ۹۰۶ واحد کاهش به ۴۴۲ هزار و ۳۹۸ واحدی رسید. بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی فولاد، شستا، فملی، میدکو، کگل، شپنا و شتران ثبت شد. سهامداران سهام عدالت نیز امروز افت در سبد سهام خود را شاهد بودند.


خبر خوش برای سهامداران عدالت


احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در نشست خبری خود از آغاز واریز سود سهام عدالت از امروز خبر داد و گفت: واریز سود سهام عدالت از امروز صبح آغاز شده و به تدریج طی فردا واریز می‌شود.
ساعتی قبل بود که رئیس سازمان بورس از قطعی شدن زمان واریز سود سهام عدالت خبر داد و گفت: فردا ۳۰ آذر ماه بخشی از سود سهام عدالت واریز می‌شود.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟


به گزارش نبض بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۵۰۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸۱ هزار و ۳۹۷ تومان معادل ۰.۷ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۳۰۱ تومان رسیده است.

خبری خوش برای دارندگان سهام عدالت

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده