تاریخ: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۱
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۲۸۵۴۰۲
سرویس خبر : اجتماعی

آغاز پویش ملی «تأمین ١٠ هزار بسته نوشت‌افزار» در سیرجان

‌می‌متالز - پویش ملی تأمین ١٠ هزار بسته نوشت‌افزار ویژه دانش‌آموزان کم برخوردار استان کرمان به همت شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر در سیرجان آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، پویش ملی «تأمین ١٠ هزار بسته نوشت‌افزار» ویژه دانش‌آموزان کم برخوردار استان به همت شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر در سیرجان آغاز شد و به‌زودی توسط قرارگاه استانی جهادی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت سراسر استان توزیع می‌شود.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین آغاز به‌کار این پویش در شهرستان سیرجان با تقدیر از شرکت‌های معدنی و صنعتی منطقه گل‌گهر در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی گفت: این پویش اقدامی ماندگار در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته نوشت افزار رایگان بین دانش‌آموزان کم برخوردار استان، افزود: سعی کردیم این بسته‌های نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت با همکاری نهاد‌های دولتی و غیردولتی توزیع شود.

رضایی توجه به آموزش و پرورش را لازمه توسعه پایدار دانست و گفت: منابع طبیعی معادن و بسیاری از ظرفیت‌های خدادادی به تنهایی توسعه پایدار را محقق نمی‌کند بلکه نیروی انسانی است که نقش مؤثری در بهره‌برداری از استعداد‌های بالقوه طبیعی دارد.

وی تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد را مهمترین رسالت آموزش‌و‌پرورش دانست و گفت: خوشبختانه نیروی انسانی کارآمد و متعهد بومی کشور در عرصه‌های ملی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و تخصصی خوش درخشیده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با بیان اینکه ایفای نقش مسوولیت اجتماعی شرکت گل‌گهر در کشور بی‌نظیر است، گفت: ایفای نقش مسوولیت اجتماعی این شرکت در عرصه‌های مختلف ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و علمی الگوی مؤثری برای سایر معادن و بنگاه‌های اقتصادی در کشور است.

رضایی با بیان اینکه همه نهاد‌های دولتی و غیردولتی باید در تحقق برنامه‌های آموزش‌و‌پرورش مشارکت کنند تا این دستگاه مهم و زیر ساختی رسالت خود را به‌خوبی انجام دهد، گفت: با تمام وجود عدالت آموزشی و تحقق نصیب برابر آموزشی را در دور دست‌ترین نقاط استان پیگیری می‌کنیم.

منبع: ایکنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده