تاریخ: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۸
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۲۸۵۴۱۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری چهاردهمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی در فولاد سنگان

‌می‌متالز - چهاردهمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی با حضور مدیر عامل فولاد سنگان، معاونین، مدیران و روسای این شرکت و همچنین ارزیابان سازمان تعالی منابع انسانی در محل سالن جلسات شرکت فولاد سنگان آغاز به کار کرد.

به گزارش می‌متالز، دکتر امرایی در این مراسم ضمن خیرمقدم به ارزیابان، گفت: در فولاد سنگان، توجه به منابع انسانی با نگاه ویژه‌ای آغاز و با توجه به تلاش همکاران ما که به راستی افسران جنگ اقتصادی در صنعت فولاد و تامین پایدار مواد اولیه فولاد مبارکه هستند، تمامی تلاشمان، دستیابی به ظرفیت اسمی پنج میلیون تن گندله و سه ونیم میلیون تن کنسانتره در سال جاری است.

وی افزود: دستیابی به این اهداف مستلزم ارتقای سطح کمی و کیفی در کلیه سطوح است که این مهم در فولاد سنگان بسیار ارزشمند و مورد توجه بوده و هرچقدر در افزایش ظرفیت تولید تلاش شود، مطمئنا کیفیت زندگی، رضایتمندی و دیگر شاخص‌ها نیز باید افزایش یابد.

دکتر حمید محمدی رفیع، معاون توسعه سرمایه‌های انسانی، ضمن خوش آمدگویی گفت: با توجه به وضعیت منطقه، توسعه منابع انسانی بسیار حایز اهمیت است و با راهبری مدیریت سازمان و هم افزایی سایر همکاران، خوشبختانه روند رو به رشدی را داریم و علی رغم جوان بودن سازمان، در رشد و توسعه جزء سازمان‌های ممتاز در کشوریم و امیدواریم در این ارزیابی، با تلاش و کوشش سازمان یافته شاهد کسب نتایج درخشان باشیم.

درادامه جعفر زنگنه، سرارزیاب جایزه ملی تعالی منابع انسانی گفت: بسیار خرسندیم که در جمع همکاران شرکت فولاد سنگان هستیم و انشالله با هم فکری و هم افزایی دراین دوره، شاهد اقدامات و نتایجی مناسب باشیم.

گفتنی است، چهاردهمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی در دو روز (سه شنبه و چهارشنبه) توسط ارزیابان و در حوزه‌های رهبری منابع انسانی، استراتژی منابع انسانی، برنامه ریزی و تامین، توسعه منابع انسانی، جبران خدمت و محیط کار، روابط کار و کارکنان، نتایج برداشتی، نتایج عملکردی و نتایج سازمانی، در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برگزار گردید.

منبع: صنایع معدنی فولاد سنگان

عناوین برگزیده