تاریخ: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۱
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۲۸۵۴۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه خبر داد:

انتخاب فولاد مبارکه برای دومین سال متوالی به عنوان «ترابری برتر استان اصفهان»

‌می‌متالز - مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه برای دومین سال متوالی، عنوان ترابری برتر استان اصفهان را کسب کرد.  

به گزارش می‌متالز، صادق فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری «همایش پلیس‌یاران و بررسی موانع و چالش‌های سرویس‌های مسافربری» اظهار کرد: روز ۲۶ آذرماه در تقویم کشور با عنوان تقدیر و تجلیل از رانندگان و پیشکسوتان حوزه حمل‌ونقل است و به همین خاطر با برگزاری این همایش از ۱۲۰۰ راننده فعال در فولاد مبارکه به همراه دیگر فعالان این عرصه تجلیل نمودیم.

وی با تبریک این روز به فعالان حوزه ترابری در فولاد مبارکه گفت: این شرکت برای دومین بار به عنوان ترابری برتر استان شناخته شد که این انتخاب بر اساس شاخص‌های خاصی صورت گرفته است. ایمنی، آموزش، توسعه زیرساخت، برنامه‌های کنترلی و. از جمله این شاخص‌ها است و شرکت فولاد مبارکه در هر زمینه برنامه‌ای خاص را در نظر گرفته است.

مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد مبارکه افزود: این در حالی است که فولاد مبارکه این اقدامات را در استان به صورت پیشرو انجام داده و در این راستا بسیاری از امور نظیر ایمنی، تحلیل حوادث، بازرسی فنی، کنترل حمل‌نقل درون سازمانی و برون سازمانی، پلیس‌یار را در دستور کار قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه با همکاری پلیس‌راه استان اصفهان بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان خود را به عنوان پلیس‌یار معرفی نموده تا در هنگام تردد، سیستم حمل‌ونقل این شرکت را کنترل نموده و بر کیفیت شاخص‌های مختلف نظارت‌های لازم را انجام دهند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده