تاریخ: ۰۲ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۹
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۲۸۵۵۳۱

ایستگاه راه‌آهن تاکستان باید از شهر خارج شود

‌می‌متالز - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در دولت مردمی سیزدهم انتظار داریم که نسبت به خواسته مردم برای انتقال ایستگاه راه‌آهن بی‌توجهی نشود و خروج ایستگاه راه‌آهن از شهر تاکستان در دستور کار مسوولان راه و شهرسازی قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، آیت‌الله علی اسلامی، با بیان اینکه بیش از ۲ دهه است که خروج راه‌آهن تاکستان به بیرون از شهر از سوی مردم درخواست شده است، اظهار داشت: وجود راه‌آهن در داخل شهر باعث ایجاد مشکلات ترافیکی برای جنوب شهر تاکستان شده که نارضایتی و گلایه مردم را به دنبال داشته و مسئولان باید به این موضوع به صورت جدی توجه کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه در دولت قبلی به این خواست عمومی مردم تاکستان بی‌توجهی شد و وزیر وقت راه و شهرسازی اعلام کرده بود که این کار ضرورتی ندارد، بنابراین در دولت مردمی سیزدهم انتظار داریم که نسبت به این خواسته مردم بی‌توجهی نشود و خروج ایستگاه راه‌آهن از شهر تاکستان در دستور کار مسئولان راه و شهرسازی قرار گیرد.

اسلامی همچنین به وجود برخی حاشیه‌نشینی‌ها در شهر‌های استان به ویژه تاکستان اشاره کرد و گفت: باید با ساماندهی شهر‌ها و نقاط محروم استان قزوین زمینه حاشیه‌نشینی از بین برود و باید فضا‌های نوظهور شهری به نحوی مورد عمران و آبادانی قرار بگیرد که دیگر شاهد وجود مناطق حاشیه‌نشین در پیرامون شهر‌های مختلف نباشیم.

وی ادامه داد: وقتی به نقاط حاشیه‌نشین می‌رویم، می‌بینیم که با وجود بسیاری از مشکلات عمرانی و معیشتی مردم این مناطق دوستدار انقلاب اسلامی هستند و بسیاری از شهدای ما از چنین مناطقی برخاسته‌اند، بنابراین شایسته است که مسوولان از همه توان و همت خود برای رفع مشکلات حاشیه‌نشین‌ها استفاده کنند و درد آن‌ها را در خود بدانند.

اسلامی با بیان اینکه نباید بگذاریم دشمن از برخی نارضایتی‌ها و محرومیت‌ها سوءاستفاده کند، تصریح کرد: امروز بر بیشتر مردم ما ثابت شده که دشمنان دلسوز ما نیستند، اما از طرفی تلاش می‌کنند تا با برجسته کردن مشکلات کام مردم را تلخ کنند و آن‌ها را مقابل انقلاب قرار دهند، بنابراین مسوولان و مدیران باید پیش از این اقدامات دشمن مشکلات مردم را برطرف کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده