تاریخ: ۰۴ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۳
بازدید: ۱۲۵۴
کد خبر: ۲۸۵۷۱۶
سرویس خبر : پیمانکاران

ایریتک گروه پیشرانان پیشرفت را آچمز کرده است

‌می‌متالز - مدیرعامل جدید شرکت بین‌المللی مهندسی ایران «ایریتک»، عملیات اجرایی اکثر پروژه‌های گروه پیشرانان پیشرفت ایران را متوقف کرده تا با اخلال در برنامه‌ریزی‌های انجام‌ گرفته برای به سرانجام رساندن ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی تا پایان دولت سیزدهم، شرکت‌های بزرگی، چون «ومعادن» و «کچاد» را آچمز کند.

به گزارش می‌متالز به نقل از بولتن نیوز، شرکت ایریتک که زیرمجموعه «ایمیدرو» است و سعی دارد جزئیات پروژه‌های در دست اقدام خود را مخفی و محرمانه نگه دارد، با انتصاب مدیرعامل جدیدش وارد مرحله جدیدی شده و بدون هیچ دلیل خاص و منطقی اکثر پروژه‌ها خود ازجمله فولاد «بختگان»، «اقلید»، «الماس آرتاویل» و «کردستان» را متوقف کرده است.

حالا، ایریتک که در زمان مهندس اشجع (مدیرعامل سابق شرکت) به یک شرکت پیمانکار EPC چابک تبدیل‌شده بود، به یک شرکت پیمانکار EPC چاق و ناکارآمد تبدیل‌ شده است.

ایریتک گروه پیشرانان پیشرفت را آچمز کرده است

مدیران دولت سیزدهم به‌خصوص دکتر «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور که حساسیت ویژه‌ای روی ۴۸ پروژه مربوط به گروه پیشرانان پیشرفت ایران دارند، باید زودتر متوجه این کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها شده و چوبی که اکنون لای چرخ‌دنده‌های صنعت فولاد کشور قرار گرفته است را فوراً بشکنند؛ توقف این چرخ‌دنده در آینده‌ای نزدیک چرخ‌دنده‌های متعدد دیگری ازجمله زنجیره فولاد، صنعت کشور و اقتصاد را متوقف، مختل و با مشکل مواجه خواهد کرد.

انتصاب چنین مدیران سفارشی که از سوی برخی افراد ذی‌نفوذ در مجلس شورای اسلامی به بدنه دولت و صنعت کشور تحمیل می‌شود باری بر روی دوش ملت خواهد بود که تاب تحمل آن‌ها را رو به افول بیشتری می‌برد.

خبرنگار ما باوجود عدم شفافیت این شرکت و مخفی‌کاری‌های تعمدی در ارائه به‌موقع اطلاعات مرتبط، گزارش‌های دریافت کرده که ناگفته‌های بسیاری را به همراه دارد. در آینده‌ای نزدیک بیشتر به این اطلاعات خواهیم پرداخت.

منبع: بولتن نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده