تاریخ: ۱۰ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۱:۳۲
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۲۸۶۲۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به ارزش پایه ۲۵.۵ هزار میلیارد تومان:

بانک صادرات در عرضه بلوک چهار پالایشگاه بورسی هم نتیجه مثبت نگرفت

‌می‌متالز - عرضه سهام بلوکی چهار پالایشگاه و شامل حدود ۱۲ درصد به ارزش پایه ۲۵.۵ هزار میلیارد تومان از سوی بانک صادرات بودن خریدار بود و روی زمین ماند.

به گزارش می‌متالز، بانک صادرات بعد از عرضه ناموفق ۳.۳۶ درصد از سهام ایران‌خودرو، توفیقی در فروش سهام بلوکی ۴ پالایشگاه بندرعباس، تهران، تبریز و اصفهان شامل حدود ۱۲ درصد به ارزش پایه ۲۵.۵ هزار میلیارد تومان، کسب نکرد.

بر این اساس، "وبصادر" اعلام کرد: پیرو آگهی مزایده منتشره برای واگذاری سهام چهار پالایشگاه بندر عباس، تهران، تبریز و اصفهان در ۳۰ آذر، مزایده برگزار شد و فاقد متقاضی خرید بود.

بر اساس این گزارش، مقرر شده بود بانک صادرات ۳.۸۳ درصد از سهام پالایشگاه بندرعباس (شامل بیش از ۵.۱ میلیارد سهم) را به قیمت پایه هر سهم ۱۵۰۰ تومان و ارزش ۷.۷ هزار میلیارد تومان، ۱.۷۲ درصد از پالایشگاه تهران (بیش از ۴.۷ میلیارد سهم) به قیمت پایه هر سهم ۹۵۰ تومان و ارزش ۴.۵ هزار میلیارد تومان، ۱.۵۵ درصد از پالایشگاه تبریز (معادل بیش از ۴۶۶.۱ میلیون سهم) به قیمت پایه هر سهم ۲۵۰۰ تومان و ارزش ۱.۱ هزار میلیارد تومان و ۴.۷۸ درصد از پالایشگاه اصفهان (بیش از ۹ میلیارد سهم) را به قیمت پایه هر سهم ۱۳۵۰ تومان و ارزش ۱۲.۲ هزار میلیارد تومان را ۳۰ آذر عرضه کند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده