تاریخ: ۱۱ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۳
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۲۸۶۴۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشست با مدیر کل صمت گلستان تاکید شد؛

پیگیری تامین و توسعه زمین صنعتی شهرستان گالیکش

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در نشست با فرماندار شهرستان گالیکش تامین و توسعه زمین جهت توسعه صنعتی این شهرستان را پیگیری کرد.

به گزارش می‌متالز، «درویش‌علی حسن‌زاده» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در نشست با فرماندار شهرستان گالیکش که مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان نیز در آن حضور داشت، ضمن بررسی و تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت فعالیت واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری این شهرستان، تامین و توسعه زمین جهت توسعه صنعتی، به‌عنوان یکی از مباحث مهم حوزه صنعت در این استان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: پس از این نشست، با فرماندار گالیکش از چند واحد فعال صنعتی شهرستان بازدید صورت گرفت که تامین مواد اولیه جهت ادامه فعالیت این واحد‌ها از جمله مباحثی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در ادامه چند طرح صنعتی در حال احداث و طرح توسعه واحد‌های صنعتی مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ادامه داد: برخی از مدیران طرح‌های بازدید شده، مشکلاتی برای تکمیل و راه‌اندازی طرح خود داشتند که ضمن انجام هماهنگی با برخی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خلال بازدید، جهت رفع مشکلات و کمبود‌های طرح‌ها، بنا شد پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکلات انجام شود.

حسن‌زاده همچنین گفت: مقرر شد پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه نهایی انجام شود تا طرح‌های صنعتی که در حال تکمیل هستند، هرچه زودتر به چرخه تولید اضافه شوند و واحد‌هایی که در بحث تأمین مواد اولیه دچار مشکلاتی هستند، نیز مواد اولیه آن‌ها تأمین شود تا بتوانند همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده