تاریخ: ۱۱ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۹
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۲۸۶۴۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک مقام مسوول خبر داد:

انجام بیش از ۳ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی استان کردستان

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ازیکم مهر ماه سال جاری تا ۳۰ آذر ماه ۳ هزارو ۸۵۴ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی استان کردستان انجام شده است.

به گزارش می‌متالز، «بختیار خلیقی» مدیرکل صمت استان کردستان با اشاره به این موضوع که از ابتدای مهرماه سال جاری تا پایان آذرماه، ۳ هزار و ۸۵۴ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی استان انجام شده، گفت: طی بازرسی‌های انجام گرفته، در مجموع ۱۵ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحد‌های صنفی و غیر صنفی کردستان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه با تلاش بازرسان این سازمان، در بازرسی‌های به‌عمل آمده از واحد‌های صنفی و غیر صنفی ۲۸۴ مورد تخلف کشف شده، افزود: در این رابطه ۲۶۴ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

مدیرکل صمت استان کردستان اضافه کرد: در این مدت ۸۵۱ مورد گزارش مردمی به بازرسان سازمان صمت ارائه شده که در مجموع ۱۰۹ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

خلیقی همچنین گفت: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی، اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت و ...، واحد‌های متخلف صنفی با شماره‌های تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده