تاریخ: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۳
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۲۸۳۴۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشسست بررسی مشکلات اصناف اردبیل مطرح شد؛

پیگیری مشکلات اصناف تا حصول نتیجه/ اصناف حلقه آخر تولید و تجارت هستند

‌می‌متالز - در نشسست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و سازمان‌های صنفی استان اردبیل اعلام شد که مشکلات اصناف تا حصول نتیجه، از طریق دستگاه‌های اجرایی و متولی پیگیری خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، در راستای بررسی مسائل و مشکلات اصناف و سازمان‌های صنفی استان اردبیل، نشست هم‌اندیشی با حضور دادستان مرکز استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، انجمن اسلامی اصناف و بازاریان، هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی اردبیل در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، «رامین صادقی» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از حمایت جدی و پشتیبانی دادستان مرکز استان در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی، احیای واحد‌های صنعتی و رفع مشکلات اصناف تقدیر کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به اینکه اصناف حلقه آخر تولید و تجارت هستند و با مردم سر و کار دارند، همواره با روشنفکری و آگاهانه در خصوص مسائل روز جامعه تصمیم گیری می‌کنند و در همه حال پشتیبان نظام بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۸ اتحادیه صنفی در سطح استان فعال هستند و ۴۶ مورد در مرکز استان است، افزود: مجموعه اصناف اعم از اتاق اصناف، انجمن اسلامی اصناف و بازاریان، بسیج اصناف، تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و واحد‌های صنفی در بحث کرونا، کمک‌های مومنانه و سایر مباحث کاملاً همراه با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هستند.

پیگیری مشکلات اصناف تا حصول نتیجه

در حاشیه این نشست هم اندیشی، طباطبایی دادستان مرکز استان ایلام نیز گفت: به دعوت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هیات رئیسه اتاق اصناف اردبیل، در جلسه هم اندیشی که با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی برگزار شد، شرکت و از نزدیک با دغدغه‌ها و مشکلات اتحادیه، به‌صورت شفاف و بی‌واسطه اطلاع پیدا کردم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قطعاً در دبیرخانه دادسرا که به این منظور تشکیل خواهد شد، این مشکلات تا حصول نتیجه از طریق دستگاه‌های اجرایی و متولی پیگیری خواهد شد.

دادستان مرکز استان ایلام، همچنین گفت: از باب مطالبه‌گری که وظیفه ذاتی دادسرا است، در جهت کاهش مشکلات و دغدغه‌های فعالان حوزه اصناف در خصوص معیشتی، امنیتی و کاری، سعی بر آن خواهد شد که این اقدامات از طریق مجاری قانونی صورت گیرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده