تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۷
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۲۸۶۴۷۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

واگذاری مسوولیت جدید به بنیاد مسکن در نهضت ملی مسکن

‌می‌متالز - معاون بنیاد مسکن از تفاهم‌نامه با معاونت مسکن و سازمان ملی زمین و مسکن در نهضت ملی مسکن و واگذاری مسوولیت جدید به این نهاد خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا سهرابی طی تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین بنیاد مسکن، معاونت مسکن و ساختمان و سازمان ملی زمین و مسکن، مقرر شد صفر تا ۱۰۰ عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شود.

وی افزود: همچنین مقرر شده تا موضوعاتی از جمله تامین زمین، تهیه طرح، آماده سازی و... در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شود.

وی یادآور شد: پیش از این بنیاد مسکن منتظر می‌ماند تا اراضی توسط سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی تامین و در اختیار بنیاد مسکن قرار بگیرد که با این تفاهم‌نامه مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی همگی توسط بنیاد مسکن انجام شود.

معاون بنیاد مسکن تاکید کرد: این تفاهمنامه باعث تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌شود، ضمن این‌که سیاست دولت برای اجرای واحد‌های مسکونی در سطح محقق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده