تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۲۶
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۲۸۷۰۳۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
با امضای تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت

ادامه راه اتحاد استراتژیک خودروسازان با همکاری مهرکام‌پارس، پلاسکوکار و سایپاآذین

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت مهرکام پارس ایران خودرو با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با زیرمجموعه شرکت سایپا گفت: اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا می‌تواند زمینه کاهش بهای تمام شده تولید را فراهم کند.

به گزارش می‌متالز، کامران دانش با بیان این‌که در راستای عمل به سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت گسترش سرمایه‌گذاری و اتحاد استراتژیک با سایپا، شرکت مهرکام پارس فعالیت‌های مشترکی را با شرکت‌های پلاسکوکار و سایپا آذین آغاز کرده، گفت: استفاده از ظرفیت‌های خالی تولید در شرکت‌های خودروسازی می‌تواند سبب کاهش قیمت تمام شده محصولات شود.  

وی با بیان این‌که مهرکام پارس قرارداد‌های مختلفی برای خرید مواد، مجموعه‌های تولیدی و خدمات پشتیبانی را با ۱۵ شرکت گروه صنعتی ایران‌خودرو منعقد کرده است، اظهار کرد: قرارداد‌هایی با شرکت‌های دانش‌بنیان نیز منعقد شده که بخشی از تامین توسط آن‌ها صورت می‌گیرد.  

دانش تصریح کرد: تولید محصولات مهرکام پارس در ماه‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و در آذرماه میزان فروش این شرکت افزایش چشم‌گیری یافته و این روند صعودی تا پایان سال ادامه دارد.  

وی از همکاری با ایساکو برای تامین اقلام پلیمری حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو خبر داد و با اشاره به برنامه‌های ترسیم شده در زمینه ایجاد و بازسازی زیرساخت‌های مهرکام پارس برای تجهیزات و تاسیسات تولیدی، بیان کرد: در هفته‌های اخیر پروژه‌های تولید باک، سیستم تهویه مطبوع خودرو (HVAC) در دستور کار قرار گرفته که با ورود این محصولات به چرخه تولید، افزایش فروش و سودآوری مهرکام پارس را شاهد خواهیم بود.

منبع: ایکوپرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده