تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۴۸
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۲۸۷۸۰۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

اسناد مناقصه پسماندی روی زنجان قبل از پایان سال ارائه می‌شود

‌می‌متالز - رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه اقدامات قابل توجهی برای به تعیین تکلیف پسماند‌ها روی دپو شده در زنجان انجام شده است، گفت: با توجه به آمادگی ایجاد شده، امیدوارم اسناد مناقصه آماده و فراخوان مورد نظر قبل از سال ارائه شود.

به گزارش می‌متالز، مجید گلشنی منفرد در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب واگذاری تصمیم‌گیری واگذاری، برداشت و استخرج پسماند روی به شورای معادن استان اظهار کرد: تصمیم واگذاری این امور در جلسه با معاون امور معادن و فرآوری مواد معادنی وزارت صمت اتخاذ شده است.

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه مکاتبات تعیین تکلیف این مهم از سال ۹۲ آغاز شده است، افزود: این مهم تا سال ۹۷ هم بلاتکلیف بود تا اینکه بعد از آن سال مالکیت پسماند‌ها بر اساس رای دیوان به دولت تفویض شد، که متولی خاصی نداشت تا بتواند امور را پیش ببرد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ قرار بر این بود که شرکت تهیه و تولید اقدامات مربوط به مناقصه را انجام دهد که به دلیل ساختار این شرکت امور به کندی در حال انجام بود و به دلیل اهمیت موضوع قرار شد این امور به صورت ویژه پیگیری شود.

گلشنی با تاکید بر اینکه اقدامات قابل توجهی برای به تعیین تکلیف پسماند‌ها روی دپو شده در زنجان انجام شده است، افزود: با توجه به آمادگی ایجاد شده، امیدوارم اسناد مناقصه آماده و فراخوان مورد نظر قبل از سال ارائه شود.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده