تاریخ: ۲۰ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۶
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۲۸۷۹۲۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اولویت بهره‌برداری از معادن با سرمایه گذاران فعال و با انگیزه است

‌می‌متالز - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تلاشمان این است که معادن در استان به سرعت فعال شود بنابراین بهره برداری از معادن باید به کسانی واگذار شود که انگیزه و اراده کافی برای فعالیت دارند.

به گزارش می‌متالز، محمد کرمی در جلسه هم اندیشی با موضوع بررسی موانع، مشکلات و تدوین راهکار‌های تسهیل حوزه معدن و صنایع معدنی استان اظهار داشت: قصد داریم با گسترش نخلستان‌ها و کشت گردوی گرمسیری در این منطقه کشاورزی را در استان توسعه دهیم.

وی افزود: در واگذاری معادن اولویت با سرمایه گذاران فعال و به ویژه سرمایه‌گذارانی است که صنایع تبدیلی را به استان بیاورند.

کرمی اذعان کرد: خداوند به این استان ظرفیت و نعمت فراوانی ارزانی داشته که باید تلاش شود تا به فعلیت برسد.

رئیس شورای معادن استان ادامه داد: باید زمینه مشارکت مردم در کار‌های اقتصادی را فراهم کنیم و با تمام توان برای توسعه زیر ساخت‌ها تلاش نماییم.

وی خاطرنشان کرد: مردم بسیار خوبی در استان داریم و همه به دنبال امنیت و آرامش هستند و کسی که به دنبال ناامنی می‌باشد قطعاً دلسوز این مردم نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز یهود دشمن مسلمانان است و هر کاری می‌کند تا به ما ضربه وارد کند.

وی با تاکید بر خلاقیت انسان خاطرنشان کرد: اگر تولید کننده دائم به دنبال نوآوری، حرکت رو به جلو و تحول نباشد به سرعت دچار شکست می‌گردد.

کرمی با اشاره به ظرفیت معادن ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان معادن زیادی داریم که باید با ایجاد صنایع تبدیلی تولید ثروت کنیم.

وی تاکید کرد: کار نشدنی در سیستان و بلوچستان نداریم بنابراین باید موانع را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: عالم محضر خداست و خداوند شاهد و ناظر تمام کار‌های ما می‌باشد لذا خیر مردم و کشور را از درگاه خداوند مسالت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده