تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۴
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۲۸۸۴۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه خبر داد؛

ثبت رکوردی ارزشمند با برنامه‌ریزی و تلاش جهادی در فولاد مبارکه/ افزایش کمی و کیفی محصولات خط تاندم‌میل

‌می‌متالز - معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از افزایش کمی و کیفی محصولات خط تاندم‌میل فولاد مبارکه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا سلیمی معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه در پی کسب رکورد جدید ناحیه نورد سرد این شرکت اظهار کرد: ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ خط ۵ قفسه‌ای تاندم‌میل نورد فولاد مبارکه پس از ۱۱ سال موفق به ثبت رکورد جدیدی شد. یکی از دلایل اهمیت موضوع این است که خطوط تولید در ناحیه نورد سرد به ظرفیت خود رسیده‌اند و ثبت این رکورد به معنای برنامه‌ریزی، تلاش ویژه کارکنان و مدیریت متفاوتی در حوزه بهره‌برداری برای به وقوع پیوستن این موفقیت است.

وی افزود: در خطوط تولید و در ناحیه نورد سرد، آماده به کار بودن از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در برنامه‌ریزی تولید ایجاب می‌کند بازرسی، رفع عیب تجهیزات و همه اقدامات دیگری که منجر به توقف خط می‌شود به صورت منظم انجام شده تا خطوط تولید لحظه‌ای از کار خود باز نایستند که این اقدامات در خط تاندم‌میل فولاد مبارکه به خوبی انجام شده و نتیجه آن، رسیدن به چنین رکوردی است.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه افزود: در ماه‌های گذشته این خط تولید هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی روند رو به رشدی را طی کرده که این موضوع نشان از اراده همکاران ما در این ناحیه است. البته واحد‌های دیگری نیز در تأمین قطعات یدکی، پشتیبانی و سایر نیاز‌های این خط مؤثر بودند که به همین خاطر از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: این رکورد کمی و دستاورد‌های کیفی خط تاندم‌میل نشان می‌دهد که می‌توانیم در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری در ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه باشیم. نکته قابل توجهی که باز هم به آن تأکید می‌کنم کیفیت محصولات تاندم‌میل فولاد مبارکه است که رضایت مشتریان این شرکت به‌ویژه صنایع بزرگ و تأثیرگذار کشور گواهی بر این ادعا است.

ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ (پس از ۱۱ سال) با افزایش ۲۱ تنی در تولید کلاف خام، موفق به ثبت تولید روزانه ۵۹۴۸ تن کلاف خام شد.

رکورد قبلی این شرکت در تاریخ ۲۴ مردادماه سال۱۳۹۰ به میزان ۵۹۲۷ تن محقق شده بود و این شرکت توانست علی‌رغم تمام محدودیت‌های انرژی این رکورد مهم را ارتقاء دهد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده