تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۰
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۲۸۸۴۳۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه مطرح کرد؛

افزایش تولید صنعتی در کشور با رکورد جدید کلاف خام سرد در فولاد مبارکه

‌می‌متالز - مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه گفت: علی‌رغم همه محدودیت‌های که در فصل زمستان در حوزه برق و در زمینه گاز گریبان‌گیر فولاد مبارکه شده بود این شرکت موفق به ثبت رکوردی جدید در این ناحیه شد.

به گزارش می‌متالز، بهزاد بهادرانی مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه در پی کسب رکورد روزانه تولید کلاف خام در این شرکت اظهار کرد: علی‌رغم محدودیت‌های که در فصل زمستان در حوزه برق و در زمینه گاز گریبان‌گیر فولاد مبارکه شده است با برنامه‌ریزی‌هایی که در زمینه تولید داشتیم موفق به ثبت رکوردی جدید در این ناحیه شدیم.

وی گفت: همکاران ما در خط تاندم‌میل با عزمی راسخ در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ موفق شدند پس از ۱۱ سال با تولید ۵۹۴۸ تن کلاف خام، رکورد تولید روزانه را ثبت کرده و رکورد قبلی که در تاریخ ۲۴ مردادماه سال۱۳۹۰ به میزان ۵۹۲۷ تن محقق شده بود را ارتقاء دهند.

مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه افزود: این اتفاق، نشان از تلاش بی‌وقفه کارکنان فولاد مبارکه به ویژه همکاران ما در ناحیه نورد سرد و دیگر واحد‌های پشتیبان است تا لحظه‌ای کارصنایع پایین‌دستی متوقف نشود.

وی خاطر نشان کرد: صنایعی نظیر خودروسازی، لوازم خانگی و دیگر صنایع، وابسته به این محصولات بوده و به همین خاطر تلاش و دغدغه ما در فولاد مبارکه علی‌رغم همه محدودیت‌ها، تأمین پایدار مواد اولیه برای افزایش تولید در کشور است.

کلاف خام، کاربرد‌های متعددی در صنایع فولادی و صنایع پایین‌دستی از جمله صنعت خودرو داشته و تولید پایدار آن در صنعت فولاد علاوه بر افزایش تولید در کشور به جلوگیری از واردات این محصول و صرفه‌جویی ارزی منجر می‌شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده