تاریخ: ۲۸ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۳
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۲۸۸۵۹۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

فرآیند ارزیابی نهمین دوره جایزه بهره وری معادن در شرکت مس انجام شد

‌می‌متالز - فرآیند ارزیابی نهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی در شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور مسوولان این شرکت و ارزیابان ایمیدرو در دفتر مرکزی تهران و سرچشمه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، در جلسه افتتاحیه این رویداد (۱۲ دی ماه) دکتر مهدی شایسته اصل، دستیار مدیرعامل در راهبری امور دانش بنیان و هوشمند سازی و مدیر برنامه ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران انجام ارزیابی در راستای استقرار نظام بهره‌وری و تعالی سازمانی را از اولویت های شرکت در دوره جدید مدیریتی دانست و چشم انداز تولید و توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران را با توجه به ذخایر ارزشمند در اختیار، برای تیم ارزیابی ترسیم کرد.

در این جلسه علی نوش مهر سرارزیاب جایزه، پس از تشریح مدل ارزیابی، هدف از برگزاری نهمین دوره ارزیابی جایزه بهره وری معدن و صنایع معدنی را فراهم کردن فرصتی برای خودارزیابی و مدیریت اثر بخش کیفیت و بهره وری و همچنین ایجاد فضای رقابتی در درون و بیرون شرکت عنوان کرد.

پس از برگزاری جلسات تخصصی با واحد‌های مختلف سازمان در روز اول ارزیابی، جلسه معیار رهبری و فرهنگ سازی با حضور مهندس مجید هدایت رئیس هیات مدیره و جمعی از مدیران ستاد برگزار شد و ایشان خط مشی و راهبرد‌های کلان سازمان را در رابطه با همراستایی شرکت ملی صنایع مس ایران با تحولات صنعت مس در دنیا، ترسیم کردند.

با عزیمت تیم اجرایی و تیم ارزیابان به مجتمع مس سرچشمه در تاریخ های ۱۳ و ۱۴ دی ماه جلسات واحد‌های مختلف تولیدی و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور مدیران و کارشناسان مجتمع های تولیدی برگزار شد.

در جلسه اختتامیه این رویداد جناب آقای دکتر علی رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با ایراد سخنرانی، بر لزوم حرکت شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تعالی با توجه به چشم انداز و هدفگذاری تولید یک میلیون تن کاتد تا سال ۱۴۰۶ تاکید کردند.

همچنین علی نوش مهر، ارزیاب ارشد نیز از حضور مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص اهتمام به موضوع تعالی و ارتقاء بهره وری تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است طی ۴ روز ارزیابی، تعداد ۲۰ جلسه با حضور مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت، ۴ جلسه گروه‌های متمرکز (FG) با مدیران، کارشناسان و تکنسین ها برگزار شد و بازدید از خط تولید، امور آموزش و امور نوآوری مجتمع مس سرچشمه صورت پذیرفت.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده