تاریخ: ۳۰ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۱۰
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۲۸۹۰۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
عضو شورای شهر گرگان:

سازه‌های نوین در گرگان جایگزین ماسه و سیمان شود

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون آموزش، پژوهش و دانش بنیان شورای شهر گرگان گفت: باید با جایگزینی روش‌های نوین ساخت و ساز به جای روش‌های سنتی پرهزینه تلاش کرد تا این تکنولوژی وارد صنعت ساختمان گرگان شود.

به گزارش می‌متالز، صفرعلی پایین محلی اظهارکرد: با توجه به این امسال به نام حمایت از دانش بنیان‌ها نامگذاری شده تلاش می‌کنیم در بخش‌های مختلف مدیریت شهری از جمله صنعت ساختمان از آن استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون آموزش، پژوهش و دانش بنیان شورای شهر گرگان افزود: در یکی از جلسات این کمیسیون با دعوت از شرکت‌ها دانش بنیان در حوزه سازه‌های نوین، ساخت و ساز با حذف ماسه و سیمان بررسی شد.

وی بیان کرد: شرکت دعوت شده با ارائه طرح خود که تولید ملات خشک در دیوار چینی، ملات عایق نما و دیوار، چسب کاشی و سرامیک و محصولاتی از این قبیل می‌باشد، روش‌های نوین دانش بنیانی را در صنعت ساختمان ارائه داد.

پایین محلی با بیان اینکه ارائه تسهیلات و بسته‌های تشویقی برای انبوه سازان یکی از راهکار‌های استفاده از خدمات و روش‌های نوین ساخت و ساز است، گفت: باید با همکاری شرکت آب و فاضلاب شهری، سازمان نظام مهندسی ساختمان و ... در جایگزینی روش‌های نوین ساخت و ساز بجای روش‌های سنتی پرهزینه بیشتر تلاش شود.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده